poniedziałek, 31 grudnia 2012

Zdjęcia które nigdy nie pojawiły się na blogu, a powstały :D + SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO!

Cześć dziewczyny.

Generalnie mam taką blogową kartę pamięci, którą wkładam do aparatu gdy robię zdjęcia na bloga.
Czasem planuje jakiś post a potem go nie piszę, albo robię jakieś zdjęcia dla samego pstryknięcia.

Fotek jest kilka ale myślę że to fajny pomysł na post kończący ten rok.

Zapraszam :D
Niebieskie końcówki!

Nie wiem co to za poza ale to był mój NAJLEPSZY KSZTAŁT PAZNOKCI EVER! <3
Wibo Amazing Amazone nr. 3

a może... neonki? Był na paznokciach 1 dzień i zmyłam bo mi się nie podobał.
Dostałam go od siostry mojej babci.
Szalona haha :D

A co powiecie na chabrowy?
Bell Air Flow Lotus Effect na wskazującym i środkowym.
Miss sporty clubbing colours nr.320 na serdecznym i małym.

Są identyczne

Srebrnyyyyyy
Miss sporty 311

A tak oto niekorzystnie wyglądałabym w krótkich włosach.
Tragedia.
Kocham me długie włosiska!

Paznokcie again.
Essence 02 Into the dark, który kryje jedną warstwą jest mega magiczny ale nie wytrzymuje nawet  jednego dnia ;(

Długie piekne pazury z moim ukochanym lemaxem za 1,30.
<3
Tęsknie!

Najdłuższe paznokcie w moim życiu.

Po laminowaniu.

Najczęściej noszony  letni makijaż. 

C.|D.

Długość moich włosów 1,5 miesiąca temu, Chciałam wam pokazać wtedy jak wyglądają przy sylwetce całej, (no prawie)
Końce lekko się chciały falować od deszczu.



i na sam koniec...
ja w supersłodkiej czapeczce mojej małej kuzynki!
:)


Podoba wam się post? ;)


A JA CHCIAŁAM WAM ŻYCZYĆ PIJANEGO SYLWESTRA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO!

Pozdrawiam.
MUDI.




aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
i jeszcze sylwestrowa przeróbka :D

niedziela, 30 grudnia 2012

Szybka recenzja olejku łopianowego z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu z GREEN PHARMANCY

HEEEJ!
 Recenzja będzie szybka, ponieważ nie za bardzo chce mi się nawet myśleć o tym olejku a tak po za tym to piekę Sylwestrowe ciasto :)




OPAKOWANIE: 
Ładne, proste, plastikowe.
Niestety niepraktyczne. Otwór przez który wydobywa się olejek jest wielki, taki jak np. w olejku kujawskim, przez co wylewa się zbyt wiele produktu.

ZAPACH:
Podoba mi się, ziołowy, przyjemny.

KONSYSTENCJA:
Bardzo lejący się olejek. 

DZIAŁANIE:
I tutaj jestem MEGA ZAWIEDZIONA. Wzięłam tę wersję ze względu na to że mam ŁZS, i boję się nakładać na skalp różne dziwadła. 
Olejek te może i koił trochę ŁZS, ale za to powoduje u mnie suchy łupież, którego raczej nie miewam. 
Ponadto olejek u mnie wzmagał wypadanie włosów! Próbowałam nakładać go w różnych kombinacjach i za każdym razem przy myciu głowy włosów wypadało tak wiele że zatykały wylew wanny..
Nie zauważyłam u siebie żadnych babyhair, za to pozbawiłam się centymetru z obwodu kucyka....

Nie mam już odwagi dłużej testować tego produktu, bo boję się że od niego wyłysieje. Jestem pewna że to ten olejek powoduje u mnie nadmierne wypadanie włosów, bo gdy odstawiłam go wszystko wróciło do normy...


Oczywiście każda skóra głowy jest inna, i u nie jednej osoby olejek ten może działać ja jednak się poddaje.
Nie wiem czy sięgnę po inne olejki z tej serii, trochę się boje powtórki... 

Dobrze że ten olejek był tani bo kosztował mnie 5, 50zł, i pewnie zużyje go na długość włosów.

Jantar powoduje u mnie zaognienie ŁZS, liczyłam że może ten olejek zastąpi mi Jantar.


PODSUMOWUJĄC:
Wszystko fajnie tylko gdyby nie powodował nadmiernego wypadania włosów.
Wierzę jednak że u innych może on się sprawdzić, dlatego sądzę że za tą cene warto go wypróbować.


MIAŁYŚCIE?
CO O NIM SĄDZICIE?


Pozdrawiam.
MUDI





sobota, 29 grudnia 2012

Trochę idealnych włosów, czyli na co patrze jak mi się nie chce już dbać o włosy.

Dziewczyny no nie oszukujmy się.
W tym roku na tej stronie już nic konkretnego z siebie nie wycisę.
Mam TOTALNY zastój umysłu. Myśleć mi się nie chce, niby się ucze codziennie, ale nic nie zapamiętuję, a jak zabieram się do pisania postu to już go nie kończę ot co.

Ale nie chce was zostawiać tak bez niczego dlatego przychodzę do was z IDEALNYMI włosami.
Jest na co popatrzeć no nie powiecie że nie :D

No to zapraszam was na małe włosowe napalanko a ja już uciekam leżeć pod żyrafowym kocykiem i wyłączyć moj mózg znowu.
Bye!



Obłędne długie wlosy w genialnym kolorze, a posiadaczka ich ma świetną figurę!!!!

Śliczne włosy i śliczny kolor!!

OMG OMG <3



IDEALNE. KOLOR. DŁUGOŚĆ, DELIKATNE FALE.

Zawsze marzyłam o takim blondzie <3

Błysk!

Przepiękne ahh

W tych to już w ogóle jestem zakochana!!!


<3


IDĘ jednak LAMINOWAĆ WŁOSISKA ;)



MUDI

Ahh, na sam koniec dodam wam moje ulubione loczki, z czasów gdy jeszcze nie dbałam o włosy. Robiłam je prostownicą. Myślę czy nie zrobić sobię takiej fryzurki na studniówkę co sądzicie?








czwartek, 27 grudnia 2012

... i po świętach. Takie tam prezenty i dzisiejsze małe zakupy.

Cześć dziewuchy!

Niestety brak czasu nie pozwala mi zbytnio tutaj zaglądać. Mam nadzieje że po nowym roku będę trochę  bardziej twórcza.



Uwielbiam czytać  sobie to tam fajnego dostałyście i ja też postanowiłam napisać taki post.
Jesteście chętne?


Ponieważ ze mnie już stara dupa jest, dostałam w sumie od rodziny kase, ale są też drobne prezenty od innych osób ;)


Zapraszam do oglądania :D


Od mojego ukochanego dostałam świetny zestaw kosmetyków z Yves Rocher. 
On to mnie zna :D
Wszystko pachnie CUDOWNIE malinami, normalnie ahhh <3
W skład zestawu wchodzi mydełko, żel pod prysznic i body lotion, dwie kostki do kąpieli i błyszczyk do ust (który swoją drogą jest najlepszym błyszczykiem jaki kiedykolwiek miałam) Wszytsko cudownie pachnie malinami ma piękne opakowania i w ogóle aaaahhhh <3




Kolejnym prezentem od niego jest... ŻYRAFOWY KOCYK. Już wielokrotnie wspominałam również na blogu że ubóstwiam żyrafy, a dodatkowo kocyk jest cieplutki i idealnie pasuje mi do pokoju (mam brązowo-beżowe ściany) :D


Od ukochanej mamy dostałam świetny sweterek, w kolorze który bardzo ładnie współgra z odcieniem moje skóry (wyglądam najlepiej w takim kolorze i w granacie)


Sweterek jest przeplatany złotą nitką co daje genialny efekt!


Dodatkowo dostałam mój wymarzony lakier czyli
Jolly Jewels od GR w numerze 110

Niestety nie mam zdjęcia, mimo że mam nim pomalowane paznokcie. (Jak wiecie moje paznokcie nie nadają się zbytnio do pokazywania)
Za to znalazłam filmik na YT z tym lakierem w roli głownej.
Jest niesamowity :D


Od mamy mojego kochanie (czyli od mojej przyszłej teściowej) Dostałam super słodkie kapcie!
Uwielbiam takie kapciuchy, bo nie gubię ich po całym mieszkaniu.
Są mega urocze!



AAAaaaaaa i muszę wam powiedzieć że byłam 25 na przed premierze Hobbita. 
Są tu jakieś fanki tego filmu?
Ja uwielbiam Władce Pierścienia, dlatego film ten bardzo mi się podobał :) Byłam na 3D 48 fps i musze przyznać że efekty były niesamowite.

Ale bardziej cieszy mnie to że dojechałam do galerii Malta samochodem. :D Jestem w sumie świeżo upieczonym kierowcą i jeszcze tak daleko sama nie jechałam.
Jestem z siebie dumna.


A że już wiem jak dojechać na malte pojechałam dzisiaj z mamą wydać pieniążki co dostałyśmy na święta.
(Swoją drogą jest ktoś z Poznania? Parking tam jest okropny a na tym niby dla kobiet parkują sami faceci którzy się plują bo coś tam i coś tam...)

Kupiłam sobię dwie pary spodni w Pull and Bear.
Jako bardzo szczupła i drobna osoba mam zawsze problem z obcisłymi fajnymi spodniami ponieważ noszę rozmiar 32 czy jak kto woli angielski 4
czasem 34 jest mi dobre, ale zdarza się że 34 jest mi za luźne.

Spodnie tej firmy w rozmarze 34 są mi idealne! Bardzo mnie to ucieszyło i kupiłam od razu dwie pary.
Jedne to klasyczne czarne (69,90 zł), a drugie są woskowane (99,90zł) (bardzo mi się takie marzyły)


Beznadziejne zdjęcie ale cóż.. 

Dodatkowo w H&M (nie przepadam za tą sieciówką, ale mam kupowała marynarkę) dorwałam za 20 zł śliczną letnią sukienkę w kwiatki. Na ciele wygląda na prawdę uroczo!


To już wszystko.
A jak tam wasze świąteczne prezenty?
Wydajecie już świąteczną kasę?
No chwalcie się co dostałyście!

Przepraszam że ostatnio tak trochę o pierdołach, ale na prawdę nie mam głowy do niczego.

Pozdrawiam.
MUDI




PS: ahhh i odpowiadam na wszystkie maile od razu tylko na blogu mam jakiś taki zastój ;)

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Życzenia + Świąteczny TAG ;)

Hej dziewczyny.
Tak mega na szybko bo przygotowania u mnie wrą ;D


Nie zostałam otagowana ale tag bardzo mi się podoba więc postanowiłam na niego odpowiedzieć ;)


1) Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?

To zależy, ale nigdy nie zostawiam wszystkiego na ostatnią chwilę! Prezenty np. mam już popakowane od tygodnia. Uwielbiam piec, więc placki też są już gotowe ;) Jestem osobą kochającą święta i wszystkie przygotowania sprawiają mi olbrzymią przyjemność!



2. Posiadasz kalendarz adwentowy?

Zawsze miałam ale w tym roku wyszło tak jakoś że nie mam ;( W przyszłym nie odpuszczę!


3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?

Nie mam ulubionego świątecznego filmu :) Oglądam to co leci akurat :D

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?

Ojej, mase!
Z moim bratem i kuzynem zawsze coś wywinęliśmy :D Niezłe rozrabiaki z nas były. Najfajniej wspominam jak znaleźliśmy kiedyś wór z prezentami (było ich tak dużo że worem była poszwa na kołdrę). Za dzieciaka święta były jeszcze bardziej przyjemne i magiczne niż są teraz.



5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?

Spotykamy się całą rodziną i cieszymy się swoim towarzystwem. ;) 
Wszyscy się dziwią że rodzinnie śpiewamy kolędy, ale ja uwielbiam ten zwyczaj!

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

Rodzinną atmosferę, taką radość w powietrzu i to że wszyscy jesteśmy razem. Uwielbiam tez wręczać prezenty. Nie jestem zbyt wierzącą osobą więc traktuje święta bardziej jako czas który mogę spędzić z rodziną niż jako religijne przeżycie, dlatego najbardziej cieszę się z tej miłej atmosfery :)

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?

Śpiewanie kolęd! Zawsze po wieczerzy wigilijnej a jeszcze przed prezentami rodzinnie odśpiewujemy różne kolędy. Uwielbiam ten zwyczaj! Wszyscy śpiewają nawet Ci co nie potrafią ;)

8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?

Nie mam ulubionych. Podśpiewuję sobię np. Last Christmas, ale tak muzyka z radia to nie moja bajka ;)
Moją ulubioną kolędą jest za to "Cicha noc" Uwielbiam ją zarówno w polskiej jak i w angielskiej wersji ;)

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

Mam żywą! Pierwszy raz od 19 lat! Wspaniale pachnie i jest śliczna! 
Telefon nie robi najlepszych zdjęć :)


10. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?

Zapach mandarynek i pierników :)

11. Jaki kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej?

Białe, albo żółte, moim zdaniem takie wyglądają najładniej.

12. Odliczasz dni do Świąt?

A pewnie że odliczam. Nie mogę się doczekać!

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?

Nie mam :) Lubię wszystkie kolory przez cały rok tak samo.

14. Ulubiony zimowy napój?

Herbata z sokiem z malin!

15. Jak wygląda Twój pokój w czasie okresu świątecznego?

Nie ozdabiam jakoś specjalnie pokoju, ale mam tu i tam różne bombki i dzwoneczki.



Jesli macie ochotę odpowiedzieć na TAG to zapraszam!


Na sam koniec moja przeróbka. W prawdzie widziałyście ją już na blogu, ale jest taka pozytywna!


Chcę życzyć wam przede wszystkim:
zdrowia,
szczęścia,
kasy,
kosmetyków,
pięknych włosów,
i wszystkiego o czym marzycie!!


Pozdrawiam.
POZYTYWNIE NASTAWIONA DO ŻYCIA 
MUDI

piątek, 21 grudnia 2012

Moje ulubione kanały na YT.

Cześć dziewczyny!

Oglądacie różne kanały na YT? Ja praktycznie codziennie i strasznie się ciesze że są różne osoby które poświęcają swój czas żebysmy mieli co oglądać:



ULUBIONE POLSKIE KOSMETYCZNE:

Videoblogerka którą oglądam najdłużej. 
Mieszka w Wielkiej Brytanii
Jest strasznie sympatyczna a wszystkie jej filmiki bardzo ciekawe.
Nie wyobrażam sobie życia bez niej :D 
W dodatku spodziewa się bobaska a ja kocham bobaski i jak widzę jej miłość do jeszcze nienarodzonego brzdąca to mi cieplutko na serduszku <3



Dziewczyna z NY.
Bardzo profesionalna i symatyczna osoba. Oglądam większość jej filmików od deski do deski. Ma wielką wiedzę i bardzo przyjemnie się jej słucha. 
Ma ślicznego kotka. 
Ja kocham kotki :D



Lubie je bo są w moim wieku, i mają w sobie fajną energię :)
Wolałam jednak gdy nakręcały filmiki razem.
Videoblogi Ani są strasznie fajne zmontowane, a Karolinę po prostu uwielbiam :D






Dodatkowo:
Alina Rose- robi świetne makijaże.
82Inez- świetne makijaże (jak można mieć takie oczy!! Tyle przestrzeni do malowania!!) i cudowna fryzura!


ULUBIONE ZAGRANICZNE KANAŁY:


Robi świetne makijaże, jest śliczna i ma obłędny akcent! 
Mogłabym ją słuchać godzinami, jakoś mnie tak uspakaja.
Strasznie chciałabym żeby mnie pomalowała :D



Młodsza ode mnie (ja też chce mieć znowu 17 lat!)
Filmiki są świetnie dopracowane, idealne!
Jest zabawna, milusia, śliczna, lubię ją oglądać dla samego patrzenia na nią.
No i nie znam drugiej osoby która ma tyle energii co ona, jej filmiki są zawsze zabawne. :)


ULUBIONE NIEKOSMETYCZNE:


Chyba nie muszę przedstawiać :D 
Uwielbiam ich oglądac :D
Facet mega ciekawie opowiada różne ciekawostki :D ( a ja jestem chodząca Pani ciekawostka, uwielbiam słuchać o takich różnych tam :D)
Serdecznie polecam jego kanał!



A jakie są wasze ulubione kanały na YouTube?
Możecie mi coś polecić?

Pozdrawiam 
MUDI


PS: Mój laptopo się ciągle przegrezewa więc musze siedzieć pry otwartym oknie w grubej bluzie porzytulona do termoforka hahaha :D




niedziela, 16 grudnia 2012

(spóźnione) WŁOSY W GRUDNIU.

Totalny brak czasu nie pozwolił mi zrobić aktualizacji na czas!
Ale przychodzę do was ze spóźnioną aktualizacją a co tam..


Na sam początek muszę powiedzieć że strasznie zaniedbałam moje włosy w tym miesiącu. Nie miałam czasu na olejowanie, ani zbytnio na maski. Sypiam tylko po 5 godzin ;( A do tego ta okropna zimowa aura..


Włosy się trochę przesuszyły, czasami miałam okropne złe włosowe dni, ale dzisiaj poświęciłam im trochę czasu i wygladają całkiem ok. 

Chcecie zobaczyć?

Na początek jak zwykle LISTOPADOWE WŁOSY
WŁOSY W LISTOPADZIE.


A tera te GRUDNIOWE





Jest nie najgorzej prawda?
Wydaje mi się że są dłuższe niż w poprzednim miesiącu.

A tak poza tym moje włosy nienawidzą zimy.
Ciągle przyskrzyniam je zamkiem od kurtki, nie mogę nosić związanych bo się nie mieszczą pod czapką, Muszę kombinować, ciagle gdzieś haczą  boje się o nie, a nie chce ich nosić rozpuszczonych na mrozie bo to im szkodzi jeszcze bardziej ;(



Ciągle ich nie wyrównałam, ale niestety nie mam czasu iść do fryzjera, a teraz jak będę miała czas to niestety już nie mam kasy...




Oleje które stosowałam w tym miesiącu:
- RAZOlej kokosowy
- RAZ Olej lniany
- RAZ Olejek łopianowy GP.

Szampony które stosowałam w tym miesiącu:
-Alterra Biotyna i Kofeina

Maski które używałam w tym miesiącu:
- maska Stapiz Sleek Line
- bardzo rzadko maska Progres Cosmetics, musiałam ją wykończyć
- maseczka z dodatkiem żelu lnianego
- maseczka z miodem


Odżywki które stosowałam w tym miesiącu:
-Isana z olejkiem babassu (mój KWC) jako pierwsze O w OMO i czasem na 30 minut z czepkiem i ręcznikiem. Kończy mi się....
-Balsam Joanna z apteczki babuni (nie lubie go, a muszę jakoś wykończyć)

Dodatkowo:
- zabezpieczanie jedwabiem CHI i olejkiem kokosowym


Jak krzywdziłam moje włosy w tym miesiącu:
-Suszenie suszarką ;(
-Chyba spałam ze 2 razy w mokrych wlosach, ale bylo już tak późno a sypiam tylko po 5 godzin;(
-Przyskrzynianie włosów zamkiem od kurtki, ocieranie włosami o kurtkę itd






Jak widać nie byłam zbyt dobra dla moich włosów w minionym miesiącu.
Mam nadzieje że teraz będę miała dla nich trochę więcej czasu.

A JAK TAM WASZE WŁOSY DZIEWCZYNY?


Ja wracam do oglądania 90210 :D



Pozdrawiam!! ;*

MUDI

sobota, 15 grudnia 2012

Trochę o bzdurach i takie małe zakupy :) (+ obietnica zasypania Was postami!)

Cześć dziewczyny!
Ostatnio ciągle mnie nie ma. Jestem okrutna!!
Mam ostatnio tak mało czasu na cokolwiek że tylko się popłakać. Do tego jak już mam czas to jestem tak zmęczona że nie mam na nic ochoty.

Na szczęście zaraz święta, a ja w przyszłym tygodniu mam zamiar zrobić sobie wolne (chyba tylko jeszcze w poniedziałek wybiorę się do Poznania po prezenty).
Zasypię was wtedy postami obiecuje!
W dodatku jest już grudzień a ja wam jeszcze grudniowych włosów nie pokazałam!

No to czekajcie na ambitniejsze posty, a dzisiaj taki na luźno o małych zakupach poczynionych od poczatku grudnia. (Grudzień to dla mnie zawsze biedny miesiąc bo oszczędzam na prezenty ;D)


Przejdźmy więc do moich zakupów:



   Przede wszystkim kupiłyśmy z mamą.. Bioderme :) Długo się przed nią wystrzegałam ale jakoś zawsze chcialam spróbować. Jestem zachwycona!

Dorwałyśmy zestaw 1+1 gratis w aptece internetowej w czasie dnia darmowej dostawy za 41 zł :D Jestem zachwycona. Moje oczy ją kochają.

<3





   Kredka superSHOCK z AVONu to bardzo nieplanowany zakup. Nie lubię jej konsystencji. Jest za miękka żeby nałożyć ją klasycznie, trzeba używać pędzelka.
Jednakże kolor blackberry jest TAK CUDOWNY <3 Jest brązowa z złotymi i bordowymi drobinkami. Bardzo trwała a na oku wygląda obłędnie. no superSHOCK!
Zapłaciłam za nią ok 20 zł







   Maskę BingoSPA dorwałam także w sklepie internetowym. Chciałam tą z masłem Shea, ale już nie mieli.
Używałam ją już pare razy i na pewno napiszę wam jej recenzje.

Na razie zdradzę wam że jestem zachwycona stosunkiem pojemność a cena (12 zł a 500ml) i gęstością maski :)
     Skończył mi się tusz do rzęs (mój ukochany 2000 calorie) więc postanowiłam kupić coś innego..
Padło na:
ASTOR Big & Beautiful Play it Big. 
Przyciągneło mnie opakowanie w moim ulubionym kolorze i wielka szczoteczka. Myślę że zrobię jego recenzje,  Ale na razie mogę napisać że jest dziwnie suchy...
oraz..
MAYBELLINE  Collosal Volum. Kupuję ten tusz ze względu na to jak ładnie rozdziela i wydłuża rzęsy. Niestety totalnie nie pogruba ;((

Ich cena co ok 30-40 zł.

           wibo Express growth nr. 353. Chodziłam obok niego i chodziłam. Niestety nie      mogę malować paznokci (stałe czytelniczki wiedzą dlaczego.. :(  ) Ale musiałam go w końcu kupić.
Cena: coś ok 6 zł

Lubie pastele a ten kolor taki fajny zimowy <3
       Delia zmywacz. Moim zdaniem najlepszy zmywacz do paznokci. Nie ma acetonu i paznokcie po nim ładnie pachną. Zmywa bardzo dobrze. Czego chcieć więcej.
Kosztuje ok 6 zł.








No to by było na tyle z moich małych zakupów. :D

Miałyście któryś z tych produktów?


Na sam koniec chciałam się pochwalić moim mikołajkowym prezentem od mojego ukochanego <3
Dostałam od niego... naszyjnik z żyrafami! Marzył mi się już od dawna i bardzo się cieszę że go dostałam.
Wygląda świetnie.

JA KOCHAM ŻYRAFY I MOJEGO B. <3



Pozdrawiam.

MUDI



PS: U mnie zima na dobre. Na szczęście dzisiaj trochę cieplej.
Nienawidzę zimy ;(
Ale trzeba przyznać że taki śnieżny świat w mojej mieścinie (bo Poznań jest brudny..) wygląda uroczo <3


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this commentators widget

Archiwum bloga