poniedziałek, 22 grudnia 2014

Moja świąteczna fryzura i makijaż!

Szczerze przynam że chciałam dobrze, ale zrobienie sobię samemu zdjęć jest prawie ze niemożliwe. Niby mam pilot itd, ale mam wrażenie że jednak gdy robię fotki polotem to aparat nie łapie ostrości tak jak powinien, mimo że ustawiam na aparacie by nie skupiał się na jednym puncie a tak wiecie, szerzej. 

W dodatku przez to że jest tak ciemno, próbuje rozjaśniać, żeby to jakoś wyglądało i to rozjaśnianie zjada wszystko. 

Chciałam dobrze wyszło jak wyszło :( No chyba że ktoś ma pomysł co zrobić zeby tak nie było :D




No ok, ale jak już zrobiłam fotki to się z Wami nimi podzielę! :)





Mój makijaż wykonałam (chociaż nie wiem czy widać na zdjęciach żebym miała jakikolwiek makijaż)

TWARZ:
-podład: Manhattan, Easy Match make up, soft porcelain 30
-korektor: Eveline, Art Scenic
-puder: Manhattan, Soft Compact Powder, 0 transparent
-różobronzer: Bell, 2skin Pocket prassed rouge, 54
-brwi: Catrice, Eye Brow. 020 Date Witch Ash-ton

OCZY:
na całej powiece: Loreal, Infallible, 002 Hourglass Beige
w załamaniu: KOBO, 116 Dark Chocolate, roztatry tym błyszczącym innfallible
kreska: Wibo, Waterproof eye liner
tusz do rzęs: Loreal, Volume Million Lashes Extra-Black

USTA:
Jako baza pomadka z bebe
Kolor: Golden Rose, Dream Lips Lipliner, 505



Włosy zakręciłam/ pofalowałam na prostownice.






Ok, i tak wygląda mój świąteczny look! :)


Życzę Wam wszystkim wesołych i spokojnych świąt!!! <3


prywatnyINSTAGRAM


30 komentarzy:

  1. Pięknie. Kiedy ja będę miała taką dlugość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty masz piękne włosy ... *.* makijaż też śliczny, ale... włosy przyciągnęły całą moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż delikatny,taki jak lubię najbardziej ;) Wesołych ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Utrwalasz czymś loki? Moje włosy kręcone prostownicą i spryskane lakierem nie trzymają się zbyt długo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utrwalam lakierem ale w sumie też nie trzymaly sie dlugo ; ( jezeli masz specjalna okazje to polecam zrobic plukanke piwna i dopiero krecic.

      Usuń
  5. Włosy po prostu mega! :) Też bym takie chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! ! Uważam ze kazdy moze miec super wlosy ;)

      Usuń
  6. Ładne włosy jeszcze z rok i moje takie będą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj widać, widać..cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy i bardzo długie :) Ojj żeby moje tak szybko rosły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie bie wiem dlaczego one tak szybko rosna. Grzywki nie moge miec bo bym musiała podcinac co chwile ;)

      Usuń
  9. Ale masz piękne i gęste włosy (z tego co widzę) Do twarzy Ci w polokowanych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! Raczej nie sa gęste, sa średnie ;)
      Wydaje mi sie ze polokowane wlosy mnie pogrubiaja ( no dobra teoche przytylam i to tez mnie pogrubia) ale w sumie lubie siebie w takiej fryzurze.

      Usuń
    2. Dobrze wyglądasz, chyba nie chcesz się odchudzać?

      Usuń
    3. Muszę zrzucić to co mi się przytyło ;)

      Usuń
    4. Bardzo dobrze wyglądasz! Nie odchudzaj się, bo z cycków zejdzie! ;)

      Usuń
    5. ee tam, cycki nie są najważniejsze ;)

      Usuń
  10. Hej zostałaś nominowana przeze mnie do tagu Liebster Blog Award:) Będzie miło jęśli weżmiesz udział: http://lawendowepiora.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...