niedziela, 22 lipca 2012

O tym jak moje zakola zmniejszyły się.

Cześć dziewczyny.
Ostatnio były niewłosowo a wy lubicie o tym czytać.

Dzisiaj o zakolach.
Miałam je od zawsze. Nie lubiłam ich a nawet wstydziłam się.

Parę zdjęć.



o jaa miałam rude włosy wtedy :O





Gdy zaczęłam dbać o włosy rosło ich coraz więcej. 

Początkowo na skórę głowy używałam jedynie olejku rycynowego. Napisałam o nim specjalny post TUTAJ.
Wtedy już zauważyłam że moje zakola zaczynają "zarastać".
Wczoraj skończyłam też buteleczkę wcierki Jantar i szczerze mówiąc jestem zachwycona!
Moje zakolasy są coraz mniejsze, zarośnietę włoskami dłuższymi i krótszymi :)
Ja nie wstydzę się nosić kucyka czy koczka i bardzo cieszę się z nowych włosków!

EFEKTY:

Miałam jeszcze trochę mokre włosy..




Ja tam jetem zadowolona ;D






i tak btw.
Oglądając zdjęcia z ostatniej imprezy zauważyłam że włosy przestały się zbierać w kolonie i nabrały bardzo ładnego kolorku dzięki płukance z gencjany!

Czy wspominalam juz kiedyś że jestem mała? (i się garbie buu)


Pozdrawiam
MUDI

81 komentarzy:

  1. Ja też mam minimalne zakola i ostro w nie wcieram wcierki (masło maślane). Muszę przyznać, że u Ciebie zmiana bardzo na plus, gratuluję :)! Kolor włosów na ostatnim zdjęciu jest fantastyczny i wcale się nie garbisz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcieraj wcieraj! Ja kiedys myślałam że to wcieranie nic nie daje a tu prosze ;D
      Mnie też się strasznie podoba, maja taki srebrnawy połysk. ;D

      Usuń
    2. Stworzyłam nowe słowo OK.

      Usuń
    3. Wcieram ostro, póki co mam baby hair coraz dłuższe i włosy szybciej rosną i nie wypadają, ale to też zasługa olei :). Masz na myśli "srebnawy" :D? Widzę, twórcza niedziela u Ciebie :P

      Usuń
    4. Mi tylko baby hair rosną, włosy wypadają nadal dużo i nie rosna za szybko buu :D
      Haha, tak. btw. ja dopiero dwie godziny temu sie dowiedziałam że jest niedziela! Myślałam że dzisiaj poniedziałek autentycznie!

      Usuń
    5. Haha, zabalowałaś czy jak :D?

      Usuń
    6. No właśnie balowałam w piątek i jakoś sobie zakodowałam że to była sobota haha. W szoku byłam jak mama mi dzisiaj powiedziała że jest niedziela.

      Usuń
    7. No to wszystko jasne ;P

      Usuń
  2. też jestem mała i się garbię O.o haha :D chciałabym się pozbyć moich zakoli ale niestety włosy mi rosną, a babyhair nie ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi własnie włosy nie rosną buu.
      Moja mama mi powtarza że małe jest do kochania i dlatego jestem taka mała haha.

      Usuń
    2. ja już się przyzwyczaiłam małe jest piękne haha;d

      Usuń
  3. P.S - Chyba wypróbuję płukankę z gencjany, skoro widzę ją w domowej apteczce :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko uważaj z ilościa bo ostanio skończyłam z lekko fioletowymi włosami.

      Usuń
    2. Będę uważać, we fioletowym mi nie ładnie :D. Chciałabym ochłodzić kolor swoich włosów, więc spróbuję. Mój kolor jest nieco ciemniejszy od Twojego, więc jak coś może tragedii nie będzie :P

      Usuń
  4. płukanka z gencjany? Muszę spróbować =) Zakola faktycznie zarosły, ja ostatnio je zauważyłam u siebie i też zaczęłam walczyć o nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walcz ;D Ja nawet jakoś się specjalnie nie starałam ale jak juz się udało no to szczęsliwa jestem :D

      Usuń
  5. Widać różnicę, i to niemałą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. równiez dzieki rycynie i jantarze pozbyłam sie zakoli;)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Roznica ogromna. Kochana Ty nie jestes mala, a jesli tak to ja jestem malenka :D, jestes wyzsza ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czuje sie malutka ;D Większość wolnego czasu spędzam z chłopakami którzy maja po 180 i więcej więc przy nich to wyglądam jak dzieciątko ;D

      Usuń
    2. W takim towarzystwie tez sie czuje malenka, zwlaszcza jak cos powiem i nikt nie slyszy mnie z "dolu":D a dodatkowo niektorzy odmladzaja mnie o ok 8 lat :D

      Usuń
    3. Haha, mnie tez stale odmładzają. W ogóle moi koledzy za każdym razem gdy jestem proszona o dowód w sklepie wybuchają śmiechem. A jestem proszona prawie zawsze ;D
      Ostatnio usłyszałam że wyglądam na 17 lat ale to już sukces bo często mi daja 15.. ;)

      Usuń
    4. Mam tak samo, bez dowodu ani rusz ;). Zdarzylo mi sie(chyba ok 3 razy), ze wzieto mnie za corke meza ktory jest rok starszy :D. Ale to juz ekstremalne przypadki odmlodzenia o wiele lat :o, moim zdaniem Ci ludzie potrzebowali okulisty :D

      Usuń
    5. To faktycznie ktoś musiał być ślepy, bez przesady :)
      Mój chłopak jest w moim wieku to przez to że chodze do technikum jestem stale uważana ża rok młodszą od niego, bo piszę za rok mature a on w tym roku itd :)

      Usuń
    6. Dokladnie, zwlaszcza ze raz sie odstawilam bo szukalismy mieszkania a wlasciciel patrzac na mnie zapytal sie meza czy ma wiecej dzieci :D. Pozniej przeprosil ale mi bylo dziwnie ;). Moj maz wyglada troche na starszego niz jest no ale tez bez przesady. Teraz sobie czasem zartuje, ze ma dziecko :p.

      Usuń
  8. naprawdę świetny efekt! :) chociaż uważam, że nie miałaś jakiś strasznych zakoli wcześniej, których trzeba by było się wstydzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wąską szczękę i dość szerokie czoło więc te zakola mi zniekształcały twarz trochę :( Teraz o wiele lepiej jest :D

      Usuń
  9. Łaaał, widać zmianę! Poza tym masz, piękne, długaśne włosy! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne długie włosy <3
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także stosuję Jantar i wierzę, że mi pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ile tej gencjany zuzywasz na plukanke? Czy ona jest przyjazna wlosom? Pytam bo chce ciut ochlodzic swoj dziwny blond:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche wysusza niestety, trzeba uważać. Na blond włosy to bym dała 2-3 kropelki an pół litra wody :) Ja daje zwykle 5-6 kropel ale moje włosy są ciemne. Dodałam trochę więcej to miałam fioletowe włosy :D

      Usuń
    2. To ja chyba w podstawowce gdy mialam okres burzy i naporu tym wlasnie sposobem robilam sobie fioletowe wlosy!fajne byly,troch matowe ale kolor byl suuper:)teraz faktycznie uzyje kropelki:)

      Usuń
  13. zmniejszyły się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj, rycyna robi swoje <3 z zakolami nigdy problemów nie miałam, ale myslałam nad stosowaniem na skalp przy olejowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. naprawde jesteś mała! ale spoko ja też się garbię ;/
    i muszę Ci powiedzieć że bardzo duża różnica z tymi zakolami! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja! efekt jest bardzo widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jest ! widac różnicę gratuluję ;*
    U mnie tez był problem z zakolami i w momencie , gdy zaczęłam dbać o włosy to tak jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest różnica, muszę wziać się za moje .

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj widać efekty! Zmotywowałaś mnie :) Mam nadzieję, że u mnie będzie podobnie
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale duża różnica! Tez mam zakola, ale nie wiedziaąłm, ze tak szybko i łatwo można je zlikwidować...;))) gdzie kupić takie olejki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rycynowy w aptece
      wcierkę w internecie chociaż w aptece podobno też się da.

      Nie no trochę to trwało zanim zarosły ;)

      Usuń
  21. to ile Ty masz wzrostu? :)
    Muszę wypróbować tą płukankę bo mi kolor zrudział :((
    jak często można ją stosować?

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kupię chyba znowu jantar bo po nim miałam mnóstwo baby hair :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam pytanie odnośnie jak używasz tej wcierki?
    po prostu rozcierasz trochę w palcach i masujesz?

    OdpowiedzUsuń
  24. No, Jantar jest super. Tez używam i widzę na czubku głowy mnóstwo wicherków :D

    OdpowiedzUsuń
  25. widać dużą różnicę ! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolosalna różnica, muszę w końcu kupić jantar - może i mi pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie zakola także rodzinne. Najzabawniejsze, że to cecha dziedziczona po dziadku. O ile moim braciom to nie przeszkadza, to ja mam z tym problemy... Zdziałałaś to tylko wcierką jantar? Czy stosowałaś coś dodatkowo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej rycynowy- pisałam w poście.
      Nie łykałam żadnych tabletek itd.

      Usuń
    2. od siebie jeszcze olej kokosowy polecam

      Usuń
  28. Super! Też walczę o zasiedlenie zakoli przez włosy i widzę, że dobrze zrobiłam wybierając olej rycynowy (choć ciężko się go zmywa) i wcierkę jantar :) Widzę, że jest nadzieja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładaj trochę szamponu na skórę głowy chwilę przed myciem włosów. O wiele lepiej się zmywa :)

      Usuń
  29. chyba nie zapisał mi się mój komentarz :(
    ja też miałam większe zakola i trochę zarosły dzięki wodzie brzozowej. mam z baby hair taką minigrzywkę teraz :D
    świentie, ze dałaś fotki porównanwcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie było nic wcześniej :(
      Na mnie woda brzozowa nie działała niestety, ale minigrzywkę z baby hair też mam haha, czasem denerwująca jest nawet :D

      Usuń
  30. Też muszę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też z nimi walczę.
    Mam bardzo duże, chociaż i tak stają się z dnia na dzień mniejsze, co mnie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. używasz jatnaru przed czy po myciu? spłukujesz ją potem szamponem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po myciu, można używac każdego dnia, nie przetłuszcza włosów

      Usuń
  33. Wow, niezła różnica! Ja zaczynam walkę z moimi zakolami. Do końca lutego mają mi całkiem zarosnąć!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jantar - kolejna pozycja na liście zakupów...

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej, mam dwa pytania. Czy olek Jantar wmasowywałas w całą skórę głowy, czy tylko fragment, gdzie chciałaś by wyrosły nowe włoski? Po jakim czasie zobaczyłas efekty?
    Serdecznie pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty pierwsze były po miesiącu, wcierałam w miejsca gdzie chciałam nowych włoskow ;)

      Usuń
  36. Hej :)

    Czy łączyłaś stosowanie Jantaru i olejku rycynowego? Jeśli tak, to w jaki sposób?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale myśle że nie ma przeszkody żeby np raz/dwa rady na tydzien nałozyć na skóre głowy olejek rycynowy.

      Usuń
  37. ja używam od dwóch dni tylko olejku rycynowego, czy to zadziała i sprawi, że zakola mi "zarosną"? po jakim czasie było widać, że zarastają u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno nie dwa dni :) Potrzeba wielu miesięcy.

      Usuń
  38. Mam 15 lat i jestem mezczyzną . Mam zakola i nwm czy mi też to podziała kupiłem odżywkę jantar i będą efekty prosze o szybką odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  39. Na wcześniejszych zdjęciach zakola są odkryte, a na "późniejszych" po prostu zaczesane włosami, więc nie wiem, jaka to nastąpiła różnica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tym że wyrosły mi w tych miejscach włoski i nie mam już problemów z zakolami

      Usuń
    2. Więc złe zdjęcia, bo na nich wygląda to inaczej.

      Usuń
  40. Wcieralas na zakola olejek rycynowy i po jakim czasie go zmywalas?

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak patrzę na zdjęcia to mam doła.Ma pani dużo włosów, co Ja bym nie zrobiła żeby takie mieć, Ja to jestem prawie Łysa :(

    OdpowiedzUsuń
  42. to są zakola????? gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja robię pigmentacje w tych miejscach, metoda Natural Cover. Ułatwia czekanie na przyrost włosów po mezoterapii i wcierkach.

    OdpowiedzUsuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...