środa, 23 września 2015

Co robię że moje włosy są takie błyszczące?



To pytanie które co pewien czas pojawia się na moim blogu. Rozwieje więc Wasze wątpliwości i w końcu na nie odpowiem. 




1. Ja mam proste włosy!


I myślę że to bardzo wpływa na ich połysk! One są prostymi drutami. Ludzie w realnym życiu pytają mi się czy używam prostownicy. Nie. Jestem naturalnie superprostowłosa. Kręconym/falowanym włosom jest ciężej o błysk.


2. Mam dobre geny.


No muszę to przyznać. Moja mama była/jest posiadaczką pięknych (nie do zniszczenia) włosów. Moje kuzynki też. Mamy po prostu w najbliższej rodzinie błyszczące włosy. 



3. Moje włosy są zdrowe.


Wiadomo że zniszczone włosy nie wyglądają tak dobrze i przez to są mniej błyszczące. Pamiętacie jak wyglądały moje zniszczone włosy? Nie? No to ja Wam przypomnę. 

Nie błyszczą się co nie? Widzicie, jak dużo daje odpowiednia kondycja włosów. 
(Tak btw.  To nie jest mój naturalny kolor, ale muszę przyznać że całkiem mi pasował :D)



4. Zawsze kończę suszenie włosów chłodnym nawiewem


I to robi różnice. Spróbujcie! 



4. Prostownica je dodatkowo nabłyszcza.



Dlatego moje loki są zawsze takie iskrzące się. Dużą różnicę robi też jonizacja. W każdym razie, chodzi o to, że prostownica dodaje włosom błysku. Wiadomo, że przy dłuższym używaniu nie jest zbyt zdrowa, ale gdy mam BHD to prostownica często mi pomaga :)


5. Mam w swojej kolekcji kosmetyki dodające blasku.



I myśle że warto je mieć. Moim ulubionym jest Nabłyszczać w sprayu Kemon, Hair Manya, Diamentowy błysk. Wystarczy psiknąć parę razy na włosy i wyglądają one po tym BOSKO! Dodatkowo cudnie pachnie.




Tak, i to wszystko. Żadna tajemnica i dodatkowo wiele zawdzięczam naturze :) 


Pamiętajcie żeby być na bieżąco i obserwować mnie na

i
@malamudi

Pozdrawiam
MUDI


41 komentarzy:

  1. Przepiękne fale :o jak je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też to zauważyłam, że proste włosy częściej błyszczą, chociaż tyle, że też takie mam, bo geny zdecydowanie niestety mam nietrafione xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale na geny trudno cokolwiek poradzić:(

      Usuń
  4. Myślę że te wszystkie czynniki razem dopiero działają. Bo można mieć dobre geny ale o włosy w ogóle nie dbać i nie uzyskamy już takiego efektu. Twoje włosy są śliczne, nie ma co z takich to być tylko dumnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię moje włosy:) i faktem jest ze takie niezadbane nie beda tak błyszczaly :)

      Usuń
  5. Twoje włosy są po prostu idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz włosy, ja też mam z natury proste i często się mnie ktoś pyta czy używam prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dziwi ze pytaja sie mnie o to ludzie ktorzy znaja mnie od wiekow:)

      Usuń
  7. Też jestem posiadaczką błyszczących włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękne włosy :) Marzę o takim blasku, ale przy puszących się falach to trudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety:( ale fale sa piekne i bez tego blasku :)

      Usuń
  9. Jeeej cudowne włosy <3 a oczy są hipnotajzing :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpis sponsorowany? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Kemon zapłacił mi grube hajsy, żebym napisała na blogu o jednym ich produkcie. Na blogu który ma tylko 900 obserwatorów. Logiczne.

      Usuń
    2. Piękne te Twoje włosy.. Ja moje olejuję, smaruję, nie suszę od paru lat, ale i tak są cienkie i łamliwe. I mimo, że jest ich sporo, to przez to łamanie końcówek i delikatność, tracę na objętości. Nie uzyskam nigdy takich jak Twoje i w takiej długości, bo ciągle je podcinam - przez te kruche końcowki.

      Usuń
    3. Niestety czasem można poruszyć niebo i ziemie a włosy i tak nie będą takie jakbyśmy chciały żeby były :(

      Usuń
  11. Hej ;* mam pytanie. Może Ty mi pomozesz. Chce zadbać o włosy. Mam zamiar je ściąć bo są końce po niszczone. Najpierw chcialabym się dowiedzieć jak mogę je uratować by po ścięciu nie wróciły do tego samego stanu. (Zawsze się tak dzieje) mam ŁZS (lecze) jednak ostatnio strasznie mi lecą :'( nie mam juz sił na to naprawdę. Poradz cos żeby zacząć dbać o włosy od czego mam zacząć? To nie jest proste. A ja naprawdę chciałabym mieć ładne włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak leczysz ŁZS u dermatologa to może poproś go o pomoc? To może być reakcja organizmu :( Może warto zainwestować w jakieś suplementy diety, zdrową dietę i wcierki. Niestety problem wypadających włosów nie bardzo mnie dotyczy i ciężko mi pomóc.

      Usuń
  12. Zazdroszczę tak pięknych włosów, moje niestety od lat mają tendencje do puszenia sie i bardzo ciężko to zwalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żebyś znalazła kosmetyk idealny! :)

      Usuń
  13. Mudi, poleciłabyś kremy do twarzy, które nie zapychają? Najlepiej nie za drogie :) ostatnio trafiam na same zapychające, czytam składy, wydaje się super, a potem mam wysypy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mudi co taka cisza na blogu.. :(
    Teraz przez tą pogodę chce się jeść ;d to może napiszesz ten Twój przepis na pizze, czekam i czekam na przepis..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam (i nie będę miała) internetu w domu, i nie wiem jak to wszystko rozwiązać, więc wpisy będą się pojawiały bardzo rzadko :( Nie mam na czym ich pisać, ani jak dodawać.
      Jak napiszesz do mnie na maila, albo na fejsie w pw, to mogę Ci podrzucić przepis nawet dzisiaj.

      Usuń
    2. Napisałam maila, jak będziesz mieć dostęp do internetu odpisz :)

      Usuń
  15. Nie farbuje włosów od dawna i staram się jak najmniej modelować je na ciepło, dzięki temu również zauważyłam, że pięknie naturalnie się błyszczą, ale twoje sa na prawdę doskonałe :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. We coś napisz! Bo takie tu nuuudy.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, tylko że nie mogę bo nie mam w domu internetu :(

      Usuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...