niedziela, 17 maja 2015

MUDI ALE DLACZEGO ŚCIĘŁAŚ WŁOSY!?!




Szczerze mówiąc byłam już okropnie zmęczona długimi włosami. Irytowały mnie w każdej chwili mojego życia.

Zakładając kurtkę wchodziły mi w rękawy.
Zaplątywały się w plecak i torebkę.
Zaplątywały się w szalik i w kurtkę też.
Gdy wiał wiatr momentami musiałam się zatrzymywać żeby się odplątać.
Gdy leżałam w łóżku ciągle się o nie opierałam ja, albo mój chłopak, nie wspominając już o tym że wiecznie byłam w nie zaplątana.
Suszenie trwa godzinami, mycie jest uciążliwe i mogłabym narzekać jeszcze przez 30 minut.



Zaczęłam je nienawidzić. A chyba nie o to chodzi żeby nie lubić samego siebie co nie?


Dlatego zmęczona noszeniem bardzo długich włosów podcięłam je na średnio długie :)


Moim zdaniem wyglądają teraz pięknie, Zyskały objętości i lekkości i wyglądają na grube oraz mocne.

Będę mogła wrócić do kręcenia ich, bo niestety przy poprzedniej długości było to praktycznie niemożliwe, szczególnie gdy chciałam użyć naturalnych metod.

W ogóle myśle że teraz będę chętniej o nie dbała, bo po prostu będzie mi łatwiej.


Prawdopodobnie teraz nie będę ich przez jakiś czas ścinała, żeby zaobserwować w jakim tempie rosną. Plan jest taki : co miesiąc fotka w koszulce w paski. :)


Tak wyglądają teraz:
z lampą


bez lampy

Wiem że dla niektórych w sumie ciągle mam długie włosy, ale wystarczy wystarczy wejść w galerie na górze bloga żeby zobaczyć jak dużo ścięłam. Fryzjerka nie mogła tego przeżyć :P


Mam nadzieje że zaakceptujecie moją małą zmianę i że nie zobaczę nagle -100 followersów tylko dlatego że podcięłam włosy :D


Życie jest za krótkie żeby cały czas wyglądać tak samo. Miałam już włosy blond, rude i bardzo ciemno brązowe (tru story, mogę na fejsie pokazać zdjęcia!) dlatego teraz czas na włosy do zapięcia od stanika :D


***




I na koniec chciałam Wam opowiedzieć jeszcze o jednej sprawie.

Gdy stwierdziłam już że podcinam włosy, bardzo długo i intensywnie zastanawiałam się nad tym czy nie obciąć ich na bardzo krótko i nie wysłać ich do fundacji Rak'n'Roll, która zbiera włosy na peruki dla osób walczących z rakiem. (tutaj więcej informacji na ten temat) Trzeba jednak ściąć minimum 25 cm, czyli myślę że musiałabym pozbyć się ok 35-40 cm moich włosów. Czyli zostałabym z długością mniej więcej do brody/do ramion. 
Tak bardzo męczyła mnie ta decyzja, że nie mogłam spać! 
Niestety, ale jestem tchórzem,  no i po prostu miałam kiedyś włosy bardzo krótkie w których wyglądałam bardzo źle. Dlatego z ciężkim sercem piszę o tym, że mimo wszystko nie dałam rady ściąć większej ilości niż do zapięcia od stanika. 

Pewnie nie powinnam się przyznawać do tego że początkowo o tym myślałam, ale stchórzyłam... stwierdziłam jednak, że może jakaś dziewczyna która planuje ścięcie włosów nie wie że takie akcje są organizowane i można pomóc drugiej osobie nie wywalając włosów do kosza na śmieci...

Dodatkowo jest teraz sezon komunijny, i dziewczynki decydują się na radykalne zmiany długości, (przynajmniej tak było w moich czasach), przekażcie tę informacje dalej! :)




To już wszystko na dzisiaj, bardzo dziękuję wszystkim tym którzy jednak ze mną zostaną!

Pozdrawiam!!!

MUDI

prywatnyINSTAGRAM @malamudi


PS. Poszłam do fryzjera mojego chłopaka i zapłaciłam 20 zł :D


ah i na koniec. moje życie z długimi włosami w obrazkach.... ;)






58 komentarzy:

  1. W takiej długości Ci bardzo ładnie, a włosy są piękne i zdrowe <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam obecnie ciut krótsze od Twoich a doprowadzają mnie do szewskiej pasji, zatem podziwiam za poprzednią dlugośc :D Niestety ja muszę jeszcze wytrzymać z nimi przez rok (wielki dzień nadchodzi) ale po na pewno je więcej zetne, we wrześniu miałam takie lekko za ramiona i świetnie się w nich czułam, łatwiej się o nie dbało i same z siebie potrafiły ładnie się układać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal są bardzo długie, już myślałam, że skróciłaś bardzo drastycznie ;) Ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie zmiana na plus. Poza tym, że zmiany są potrzebne, to na pewno czujesz się teraz lżej :) i tak masz długie włosy,w sumie to moja wymarzona długość. Ale chyba już nigdy nie będę takich miała, bo mam kruche, łamliwe, cienkie i nie wyglądają tak pięknie jak u Ciebie.brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Twoją decyzję ;) ja obecnie intensywnie zapuszzam, są teraz prawie do pasa, miałam juz słabsze chwile, ale na razie je uwielbiam i niech sobie rosną. Wiem jednak, że znając mnie na pewno za jakiś nieokreślony czas je zetnę do ramion, bo to druga fryzura, w której siebie lubię :) i właśnie słyszałam już o tej akcji rak'n'roll i na pewno je im prześlę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super gest! <3 mi jest smutno ze nie dałam rady.

      Usuń
  6. jak zaczęły Ci przeszkadzać to masz rację, bez sensu było męczenie się z nimi :) teraz wyglądają pięknie, bo dbasz o nie i doprowadziłaś je do świetnego stanu :D jeśli teraz Ci lepiej to dobrze zrobiłaś, że ścięłaś :) bo przecież włosy powinny być dla nas, a nie my dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bodajze wczoraj na innym blogu czytalam dokladnie odwrotna relacje na temat takich dlugich wlosow, to bardzo ciekawe moc przeczytac tak rozne opinie i spojrzenia na sprawe :) fajnie ze scielas, ze nie trzymalas sie kurczowo jakis tam trendow czy cos, tylko zrobilas to, na co masz ochote. Dodatkowo co do decyzji zwiazanej z fundacja - dobrze robisz, ze piszesz o swoich obawach. Jestesmy tylko ludzmi, mamy rozne swoje obawy. Przekazanie tych wlosow powinno wiazac sie z wlasnym szczesciem, coz po takim gescie, jezeli w jego wyniku mialabys sie czuc bardzo zle sama ze soba? Ja uwazam, ze juz pokazalas serce, ze w ogole o tym myslalas i ze powaznie sie nad tym zastanawialas a teraz informujesz o akcji u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się bałam że zostanę skrytykowana za to że nad tym myslałam, ale się nie zdecydowałam dlatego że wybrałam swój wygląd... ciesze się więc że mnie tak doskonale rozumiecie. :)

      Usuń
  8. Piękne!
    Ja mam od dłuższego czasu takie jak Ty po obcięciu, bo w takiej długości najbardziej się sobie podobam. Zwyczajnie rozpuszczone wyglądają ładnie, a i efektowne fryzurki da się wyczarować z takiej długości. Ale muszę przyznać że i tak podpisałabym się pod tym obrazkami:P Czasem marzę o obcięciu ich na krótko, tak bardzo mnie denerwują. Niestety przy moich rysach twarzy wyglądałabym po prostu źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wyglądam mega źle w bardzo krótkich włosach ;)

      Usuń
  9. Teraz wyglądają super, uwielbiam takie ostre, świeżo obcięte końcówki :D No i zgadzam się, za długie włosy czasem potrafią uprzykrzyć życie :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostre końcówki <3 Moje w dotyku są jak pędzel do malowania twarzy :D Nie mogę przestać ich dotykać :)

      Usuń
  10. No i bardzo dobrze, najwezniejsze jest dobre samopoczucie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz w tej długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Część dziewczyn ze studiów mnie wyzywały że ścięłam, ale tak to słyszę właśnie że mi pasuje taka długość.

      Usuń
  12. Jak dla mnie jest super i wyglądasz pięknie, bo ładnemu we wszystkim ładnie :) A krótsze włosy na lato też mają swoje plusy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Jejku w zeszłym roku całe lato chodziłam w koczku bo nawet kucyk mnie niesamowicie męczył. Teraz moje włosy są niskooporowate a i tak widzę różnice w czasie ich schnięcia :) Nawet zamiast prostować po prostu zwilżam je wodą, bo wiem że zanim wyjdę z domu po prostu się rozprostują.

      Usuń
  13. śliczne włosy. Zmiana bardzo pozytywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz w tymi włosami! Wyglądają jak jedwab :) A zmiany są potrzebne. Ja zawsze miałam krótsze włosy. I zapuszczam akurat do twojej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uważam, że taka zmiana dodaje ci zdecydowanie dużo uroku. wyglądasz ślicznie. :) nie mogę się doczekać jak zobaczę twoje "nowe" włosy w odsłonie z falami. :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę je w końcu pofalować. Tylko ciągle nie mam czasu :D

      Usuń
  16. A mi trochę szkoda, że ścięłaś :( Bo były piękne...
    Ale teraz też są piękne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda trochę, ale dalej są śliczne! :D Jestem zdania, ze nie każdy musi mieć długie włosy, bo bez sensu zapuszczać jak ktoś się źle czuje i sama cały czas coś zmieniam to cieniuję, to potem równam bo przestają mi się podobać :P niedługo idę je zrównać po raz 3 xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie długie włosy i ogólnie zawsze czułam się w nich świetnie, ale potrzebowałam małej zmiany :) Sama kiedyś cieniowałam, ale wiem że to nie służy moim włosom. Szybciej się wtedy niszczyły :)

      Usuń
    2. Też zauważyłam, że szybciej mi się niszczą, ale nie mam pojęcia czemu to tak działa :P

      Usuń
    3. Wydaje mi się że to bardziej kwestia tego, że cieniowane włosy ciężej podciąć i potem nawet gdy wracamy od fryzjera mogą być ciągle rozdwojone.

      Usuń
    4. To kwestia tego, pod jakim kątem obcięta jest końcówka :) Sama jakiś czas temu zdecydowałam się na większe cięcie i cieniowanie i jestem BARDZO zadowolona. Widzę już, że włosy będą dosyć szybko wymagały kolejnego podcięcia, ale decydując się na cieniowanie miałam już w planach wakacyjną wizytę u fryzjera ;) Mudi, pięknie wyglądałaś z długaśnymi włosami, pięknie wyglądasz teraz. Zmiany są czasami potrzebne. Gdyby mi było ładnie w krótszych włosach to w ogóle zdecydowałabym się na dłuższego boba, ale za dużo by było przy tym u mnie zachodu z modelowaniem włosów, przez większość czasu wyglądałabym jak Chopin ;)

      Usuń
  18. Sporo ścięłaś, ale zmiany są dobre. Zawsze! Włosy masz przecudowne. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cieszę się że w końcu coś zmieniałam :)

      Usuń
  19. Może będziesz teraz więcej pisać o ich pielęgnacji ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz kilka masek w szafce czekających na recenzje! :)

      Usuń
    2. Super! :) zawsze uwielbiałam Twoje wpisy o włosach. To właśnie Twój blog ponad 3 lata temu zmotywował mnie do lepszej pielęgnacji włosów ;* zawsze spotykam się z tym, że dziewczyny trafiają na bloga anwen i dzięki niej zaczęły dbać. Bardzo lubię anwen, ale w moim przypadku, to właśnie Ty mi pomogłaś ;*

      Usuń
    3. jeeej, ale mi milo <3

      Usuń
    4. Pewnie wyjdę na dupoliza, ale to mi jest miło, że trafiłam na Twojego bloga ;*

      Usuń
  20. Powiem Ci, że zmiana jak najbardziej na plus :) Krótsze włosy dodały Ci takiej hmm lekkości :) Tamta długość tez była cudna (<3), ale zmiany raz na jakiś czas są potrzebne :) Co do Twojego małego wyznania to wcale Ci się nie dziwię sama miałabym pewnie opory mimo iż cel bardzo szczytny. Ważne, że napisałaś o tym, bo dzięki Tobie może chociaż jedna z nas zdecyduje się na taką formę pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego to napisałam :) Niewiele osób wie że można tak zrobić, a fajnie że można w tak prosty sposób komuś pomóc :)

      Usuń
  21. Chciała bym mieć chociaż taką długość jak ty teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem sto razy lepiej teraz wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam teraz taką długość ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hm.. a nie mogłaś po prostu związać włosów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... a może lubię nosić rozpuszczone? A może wiązanie takich długich włosów nie jest wcale takie łatwe?

      Usuń
  25. Teraz bardzo fajnie wyglądasz i włosy nabrały gęstości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się własnie bardzo podoba obecna długość, wyglądasz w niej pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz o wiele lepiej w takiej długości. W tamtych byłaś przytłoczona, teraz włosy są uniesione i wyglądają o niebo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana nominowałam Cię do zabawy - zerknij na mój blog i odpowiedz na pytania ,będzie mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna decyzja :). Bardzo ładnie wyglądasz w krótszych włosach. Lepiej ściąć niż się męczyć na siłę z długimi. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...