środa, 22 sierpnia 2012

Kolorowe Ombre Hair bez tonera? Pianka VENITA Trendy Color.

Kolorowe ombre hair marzyło mi się już od dawna. A niebieskie ombre hair było szczytem moich marzeń.
W końcu mam ostatnie naście lat, potem już będe za stara na takie szaleństwa :D
Miałam nawet małe próby z gencjaną (to jeden z bardziej popularnych postów na moim blogu!) ale było to raczej nietrwałe.
Dlatego gdy dostałam koloryzującą piankę od firmy VENITA za pośrednictwem portalu Uroda i Zdrowie  byłam mega szczęśliwa.

Żeby was trochę zanudzić opowiem o samym produkcie.

Dostajemy Kartonik, który jest po prostu brzydki. Sami zobaczcie.



Samo opakowanie pianki, nie jest już takie brzydkie no ale przywodzi mi na myśl coś dla dzieci.
W zestawie są także rękawiczki. 
Samego produktu jest 75 ml i muszę przyzać że jest bardzo wydajny,  barwiłam włosy w sumie 4 razy a tam ciągle jest jakaś resztka :)


Piankę nakładamy na suche włosy i wg. producenta powinniśmy trzymać ją na włosach ok 20 minut. 
Venita wspomina także o tym że najlepiej włosy wcześniej rozjaśnić. Podbno jest trwała od 5 do 8 myć.






Pianka ma prześliczny niebieski  i cudowny jakby owocowy zapach.
Nie spływa z włosów, ale trzeba użyć jej dość sporo, by dokładnie pokryć włosy.

Warto założyć starą koszulkę, ponieważ barwi wszysko dookoła.




Nałożyłam piankę na włosy i trzymałam ją 20 minut. Niestety po tym czasie włosy zrobiły się jedynie jakby   siwe? Dlatego nałożyłam ją ponownie na 60 minut i... pianka nie chwyciła moich ciemnych włosów. Zrobiły się jakby zielone, może lekko turkusowe. Na żywe oczy coś tam widać aparat prawie w ogóle nie może tego uchwycić.
Pianka Trendy color niestety nie nadaje się do włosów ciemnych :(






Ale ja się nie poddaje o nie!                                                                                                                         
Na imprezie namówiłam kolegę żeby zrobił sobie kolorowe-niebieskie końcówki. I zgodził się!
Jego włosy są jasno brązowe, aczkolwiek końce ma bardzo rozjaśnione od słońca.

No to wziełam się do roboty...

Kolega trochę się bał że zafarbuje mu za duzo i kurczowo trzymał włosy haha.
i... u niego efekt jest FENOMENALNY. Włosy świetnie przyjęły piankę przyjmując prześliczny niebieski kolor.

z ukrycia :D


Dopadłam takżę moją kuzynkę ole, której włosy są jasno brązowe (zresztą Ola ma śliczne włosy i wspaniale wycieniowane, zawsze jestem pod wielkim wrażeniem tego jak jej włosy cudownie wyglądaja mimo wycieniowania)

U niej efekt był trochę delikatniejszy aczkolwiek sądzę że jej włosy są nisko porowate. Ale końcówki sa niebieskie, i wyglądają bardzo łądnie!

Moim aparatem tak ciężko uchwycić kolor :(
Ola ma takie śliczne włosy <3

w słońcu




Z WŁOSAMANIACKIEGO PUNKTU WIDZENIA Pianka Venity jedynie delikatnie przesuszyła moje włosy które były już trochę przesuszone,  po wyjeździe nad morze. Nie zrobiła im większej krzywdy, końcówki nie rozdwoiły się.

Ja swoje włosy myłam już te 8 razy i ciągle leci z nich zielono-niebieska woda, ale włosy są ciągle delikatnie zielone, myślę że po 2-3 tygodniach zniknie z moich włosów całkowicie.


PODSUMOWUJĄC.                                                                                                                                   
Pianka to to świetny sposób na kolorowe ombre hair bez tonera. Kosztuje ok 8 zł, więc to raczej niewielki wydatek, nie niszczy włosów, ma piekny zapach i faktycznie barwi włosy na śliczny kolor. 
Nie nadaje się jednak do włosów ciemnych. Do tego jest łatwa w obsłudze. 
Cieszę się że spróbowałam tego produktu i może gdyby moje włosy były jaśniejsze kupiłabym go jeszcze kiedyś.




Pozdrawiam.
MUDI



To że dostałam produkt do testów za darmo nie wpłyneło na moją opinie. Ciągle jest ona całkowicie szczera! :)

55 komentarzy:

  1. Świetna, gdybym miała jaśniejsze włosy to na pewno bym spróbowała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi trochę smutno że na moich nie wyszło :( Ale uszczęśliwiłam kolegę i kuzynkę ;D

      Usuń
  2. kolorowe ombre jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nigdy nie zrobiłabym sobie niebieskich włosów:) ani nawet końcówek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu się podoba :) Ja kocham niebieski kolor :)

      Usuń
    2. Nie wyglada tak zle, ciekawy sposob na urozmaicenie, dobrze, ze sie zmywa ;)

      Usuń
  4. boskie jest ombre, a szczególnie kolorowe *__*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ombre jest piękne, ale ja najpierw muszę dojść do porządku z włosami, potem będę dbać o to, żeby wyglądały tak jak chce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś tę piankę, tyle ze rózową =) Miałam akurat blond pasemka na grzywce i to je koloryzowałam. Ojj... chyba muszę do tego wrócić =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze właśnie jutro jadę ją kupić tyle, że taką pomarańczową lub czerwoną (w zależności która będzie):D Chwilowo mam dość jasne włosy ( w porównaniu do moich naturalnych -> średni brąz) więc może kolor mi złapie :D Co prawda miałam używać tylko henny do farbowania włosów no ale henna i tak mi wysusza włosy więc spróbuję z tą pianką i zobaczymy jak to będzie. TYm bardziej, że jestes kolejną osobą, która pisze, że pianka ta nie niszczy włosy jedynie leciutko je wysusza. Powiem Ci, że mimo tego, że kolor nie wyszedł Ci taki jaki byś chciała to podoba mi się efekt końcowy :) U kolegi i kuzynki również fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam różową ale już chyba jestem na to za stara :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ombre,ale takie z naturalnych kolorów,brązy ,blond itd!;
    nie odważyłabym sie na niebieskie włosy!;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zwracać na siebie uwagę :D
      Takie naturalne ombre strasznie mi się podoba, ale nie chce męczyć włosów rozjaśniaczem.

      Usuń
  10. mi sie podobają niebieskie, ale nie chcę ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, nie wyświetlają mi się zdjęcia, tylko 3 widzę :( tylko ja mam taki problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( u mnie wszystko jest ok.
      Może wina przeglądarki?

      Usuń
    2. ja widzę tylko 2...:(

      Usuń
    3. Wrzuciłam zdjęcia na inną strone niż zwykle, może to jest powodem zaraz to naprawię! :)

      Usuń
  12. podobają mi się kolorowe końcówki, ale znacznie lepiej wyglądają na włosach jasnych (od blondu po jaśniutki brąz), na ciemnych, jak dla mnie, ładnie wyglądają po prostu rozjaśnione końcówki. Miałam ochotę na takie rozjaśnianie, ale stwierdziłam, że moje włosy jeszcze są za krótkie, bo ombre świetnie wygląda na tych dłuższych. Do tego bałam się zniszczenie. W końcu zapuszczam włosy i nie chcę co miesiąc podcinać rozjaśnionych końców...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam painkę i na mnie nie działała

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety pianka, ani szamponetka, ani toner nie zadziałają na ciemnych włosach - efekt tylko na blondzie. Do ciemnych włosów trzeba użyć rozjaśniacza + pianka, albo toner, albo gotowego rozjaśniacza koloryzującego. Na ciemnych włosach można spróbować patentu z suchymi pastelami (do podejrzenia u mnie na blogu) - efekt tylko do 1 mycia :)

    PS Ja własnie chcąc zrobić niebieskie ombre zostałam blondynką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam ją na żywo, to chyba dobra opcja dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ileż dałabym za kolorowe włosy, ale bez rozjasniania mogę sobie pomarzyć ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jasne włosy(ciemny blond), więc ta pianka by się sprawdziła, ale 2 tygodnie przed rozpoczęciem roku szkolnego nie chce mi się farbować;)

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno na blond wlosach wyszloby super, niestety na ciemnych włosach to ciężko..
    sama próbowałam z ombre z farbą blond, ale na moich dość ciemnych włosach wyszły zaledwie lekko rudawe.
    Podobno patent z krepiną jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po ilu dniach ci się to zmywa ??
    Ja chcę sobie nałożyć, ale musi mi się zmazać w 6/7 dni .

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty masz ciemny blond a kolega jasny blond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy jak już to są jasny brąz, albo nawet średni brąz. Kolega ma ciemny blond, jasny blond to ma moja kuzynka.

      Usuń
    2. No chyba wiem jaki kolor maja moje włosy.

      Usuń
    3. Aha. No tak. Lepiej wie ktoś kto nigdy nie widział tych włosów na żywo.

      Usuń
    4. Przecież wiadomo, że w aparacie ma inne kolory, nie? ;p

      Usuń
  21. gdzie mogę ją dostać ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. allegro, małe drogerie, moja koleżanka mówiła mi że widziała w naturze :)

      Usuń
  22. Ile czasu minie od zafarbowania do całkowitego zmycia pianki z średnio jasnych blond włosów?

    OdpowiedzUsuń
  23. Uzywałam też tej pianki w wakacje, ale kolor różowy/czerwony.
    Włosy mam w ciemno brązowym odcieniu, jednak wcześniej rozjaśniałam końcówki.
    Za pierwszym razem koleżanka mi farbowała włosy. Efekt był po prostu cudowny. Krwisto czerwony kolor wyszedł. Ponad tydzień utrzymywał się taki mocny. Całkowicie zeszło mi po 8/9 tygodniach. Później jeszcze raz sobie farbowałam i efekt był podobny. Do teraz jeszcze czasem widać że miałam czerwone ombre.
    Polecam bardzo tę piankę :-) Ale jeśli ma się ciemne włosy lepiej je najpierw rozjaśnić ;-)
    Pozdrawiam ;-)
    PS: super notka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. chce sobie zrobić końcówki, ale nie wiem czy mi wyjdą. Kiedyś farbowałam włosy na wiśnie i zostało mi. Teraz mam tak jaby rude i nie wiem czy na tym mi wyjdą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehe ten post byl pisany w moje urodzinki, dzieki za fajny prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ile mniej więcej trzyma się kolor ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja dziś zrobilam sb różowe końcówki pianką marki venita.... mam nadzieje że się zmyje

    OdpowiedzUsuń
  28. W jakim mieście można kupić tą piankę?

    OdpowiedzUsuń
  29. A czy na takich włosach się nada ta pianka? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1472492283023157&set=a.1470488786556840.1073741827.100007871984649&type=1&theater ( kolor chodzi mi czy są dość jasne - XD - bo na końcówkach miałam ombre | ODCIEŃ - BURSZTYNOWY | i jest dość jasny. Nie oczekuję na cuda, ale czy dałoby radę pokryć całe włosy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie szkoda włosów. Tonera łatwo się nie zmyje od razu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja także farbowałam włosy niebieską pianką, tylko że nie moge tego zmyć! Już rok szkolny a ja mam ciągle zielone włosy! Pomocy, czy ktoś wie jak to do końca zmyć!?

    OdpowiedzUsuń
  32. mam ciemny brąz, farbowałam tą pianką 4 razy i za każdym razem wychodzi intensywny!!! więc dziewczyny z ciemnymi włosami - warto wypróbować!! najlepiej jakiś czerwony, u mnie niebieski sie nie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...