poniedziałek, 15 czerwca 2015

Przetestowałam NOWY (dla mnie) sposób falowania włosów bez użycia ciepła!

Cześć dziewczyny! Dzisiaj taki mega szybki wpisik :)

Nawet zdjęcia będą z telefonu, wrócimy na chwilę do dawnych czasów z kiepską jakością zdjęć no ale.... :)


Pod ostatnim wpisem jedna z Was (pozdrawiam!) podrzuciła mi link do filmu na YouTubie, w którym dziewczyna w dość ciekawy sposób kręci/faluje swoje włosy. Początkowo myślałam sobie że u mnie to na bank nie zadziała ale potem stwierdziłam że w sumie to co mi szkodzi spróbować.


Chodzi mi o ten film:



Popsikałam włosy wodą, zrobiłam jak dziewczyna na filmiku i miałam zamiar pójść spać. Niestety ale w tych koczkach nie dało się zasnąć, więc zmieniłam koczki na tzw. sznury (wpiszcie w YT wyskoczy wam milion filmików jak taki zrobić)

no make up + piżamka w pandę <3

Górę więc zostawiłam tak jak jest na filmiku, zamieniłam jedynie koczki na linki :)


Było wygodnie, spało się spoko. Rano wstałam, rozplątałam i.. przeżyłam szok :D

TO DZIAŁA!

U mnie efekt końcowy wyglądał w sumie tak:

Może strzelam sobie w kolano wstawiając swoje zdjęcie rano po przebudzeniu bez makijażu no ale...
no nikt idealny nie jest :D



Szczerze mówiąc nie spodziewałam się że z tych dziwnych zawijasów cokolwiek wyjdzie, a jednak włosy się pofalowały, nie da się tego ukryć.

Co fajne : były pofalowane praktycznie na całej długości, wyglądało to bardzo naturalnie i interesująco.


Początkowo nie spodziewałam się że będę to gdziekolwiek publikowała, dlatego mam tylko zdjęcia telefonem.

Przyznam się też, że włosy tego dnia związałam w koczka, a to dlatego że ja po prostu źle czuję się w takich.. drobnych falkach :)

Stwierdziłam jednak, że może komuś się sposób spodoba, no bo chyba warto wypróbować :)


Ok, to tyle na dzisiaj, chciałam tylko podzielić się z Wami tym (jak dla mnie) nowym sposobem :)


Macie jeszcze jakieś ciekawe linki? Z chęcią poeksperymentuje! 



prywatnyINSTAGRAM



MUDI

PS: Założyłam sobie SNAPA. W sumie jeszcze nie ogarniam tej aplikacji, ale jakby ktoś chciał mnie dodać i wysłać mi coś fajnego jestem " takamalamudi " Traktuje takie aplikacje raczej prywatnie, dlatego dodaje do ziomków tylko te osoby które dadzą znać ze są czytelniczkami:)

16 komentarzy:

  1. Próbowałam zrobić to u siebie, ale włosy mam tak śliskie, że ciągle mi się rozwijały:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mokre :O Moje też są raczej śliskie, warkocze mi się rozpadają, koczka muszę przypinać milionami spinek, ale na mokrych nie mam takiego problemu :)

      Usuń
  2. Świetny efekt, lubię ten sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie filmiki vivian, właśnie już dawno wypróbowałam u siebie ten sposób. Po czymś takim wyglądają mega naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba przyznać że wygląda to zaskakująco naturalnie :) Ale ja chyba wole u siebie takie duże loki/fale.

      Usuń
  4. Ja właśnie wole takie naturalne loki duże jak hollywodzkie coś. Niestety na moich prostych włosach ciężko uzyskać na długo taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wole takie duże loki, mam proste włosy i da sie zrobić tak zeby byly trwałe:)

      Usuń
  5. Z tymi falowanymi włosami to tym bardziej jak Spencer wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie wykapana Spencer ! :D jak tam sesja ? ja już skończyłam,wróciłam do domu i włóczę się po miasteczku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam dzisiaj ostatni egzamin, ale mam jeszcze do końca miesiąca praktyki na malta festival:)

      Usuń
  7. Bardzo fajna fryzurka Ci wyszła. Bardzo naturalnie a brak makijażu tylko podkreśla ten efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :) Chociaż i tak uważam że jestem strasznie dziwna bez makijażu :D

      Usuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this commentators widget