piątek, 1 czerwca 2012

Paznokciowy Dzień Skittles!

1 czerwiec- dzień dziecka.
Ale także PAZNOKCIOWY DZIEŃ SKITTLES!

Gdy przeczytałam o tej akcji od razu postanowiłam wziąć w niej udział :)
Mimo iż moje paznokcie i skórki są w strasznym stanie. (Ostatnio na "robocie" połamałam je i pozdzierałam do połowy płytki :( )
Efekt bardzo mi się podoba. :)
Wygląda to BAJECZNIE :D
Postanowiłam użyć raczej stonowanych kolorów. W sumie w mojej kolekcji (dość sporej) znajdziemy bardzo mało pomarańczy, zieleni i żółci- nie czuję się w takich kolorach.

Jakich lakierów użyłam?

Teraz wyda się moje małe dziwactwo- odrywam etykietki od wszystkiego od czego się da. Taka pasja hahahaa.
Od lewej:
  • Miss sporty nr 360
  • Lemax (nie maja numerów do kupienia w sklepach typu "cenowy raj" lub w internecie w zestawach)
  • Lemax (jak wyżej)
  • Wibo, Wonder Nails, Amazing Amazone nr.3
  • Maybelline mini colorama nr 96 Party Blue 


czy wspominałam kiedyś że mam bardzo widoczne żyły na ciele? :(


Skusiłyście się na takie paznokcie?

Obchodzicie jeszcze dzień dziecka? Ja mam 19 lat ale ciągle czyje się totalnym dzieciorem więc to mój dzień ;D 
Miałam iśc do Zoo ale pogoda nie dopisuje :( zróbcie coś z tym!



Pozdrawiam.
  MUDI  




PS: Wszystkiego dobrego każdej kobiecie która czuję się ciągle dzieckiem!!

15 komentarzy:

  1. Mam za malo pastelek zeby tak fajnie pomalowac ale efekt bomba! Wszystkiego najlepszego! Mam 10 lat wiecej od Ciebie a i tak zawsze z mama obchodze ten dzien:)

    OdpowiedzUsuń
  2. skusiłam się i ja :)
    piękne odcienie :), ja też mam 19 lat a świętujemy ten dzień... w końcu dzieckiem będę zawsze !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają całkiem nieźle, no i pastelowe ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowo i wesolo widze ze wiele osob sie przylaczylo do akcji:)
    obserwuje i mam nadzieje ze rowniez mnie zaobserwujesz bedzie mi milo

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł i super dobrane kolory ;)

    Ja mam - uwaga - 23 lata i dostałam wczoraj mnóstwo telefonów z życzeniami ;) Uważam, że jest to bardzo miłe święto ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd wiesz, który lakier to który i jaki jest nr koloru, skoro odrywasz etykietki? bardzo mnie to intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na niedużych karteczkach poprzyklejane etykietki z próbką koloru :D

      Usuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...