czwartek, 14 czerwca 2012

.. w kropeczki łohohohoh.

 Witajcie moje wspaniałe!

JEST JUŻ WAS 101!
To niesamowite! W życiu nie przypuszczałam że ktoś mnie będzie czytał. A co dopiero tyle osób! Dziękuje wam że ze mna jesteście i wspieracie mnie w walce o piękne włosy.

Zdobicie paznokcie? Ja zwykle tego nie robie bo jestem zbyt leniwa ale w tym zdobieniu sie zakochałam!
Kropeczki wykonywałam maczając koncówke wsuwki w  lakierze i ciapajac na paznokciu.
Co o tym myślicie?
Zajęło mi to chwilkę!


Lakiery których użyłam to:
  • H&M Sweaty Pink
  • Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear  02 White On


Pozdrawiam
 MUDI 


+ Bonusowo włosy zakręcone metodą. Uwielbiam loczki!
Włosy są już przycięte, ale złapał mnie deszcz i się wykręcały każdy w inna strone dlatego postanwowiłam je zakręcić. 
Troche mi smutno że zapuszczając włosy ciągle je ścinam no ale jakość liczy sie najbardziej. Nie wyobrażam sobie chodzić z rozwdwojonymi koncówkami jak w 2010.







+ Na sam koniec przesyłam małego kamerkowego budziaka od Adrianny dla wszystkich 101 obserwatorów!


19 komentarzy:

  1. masz piękne włosy!

    posiadam duzo lakierow od sally hansen , lepszych nie mialam;) uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie zakręcone włosy, a pazurki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci się włosy zakręciły - zostajesz oficjalnym ideałem fryzury :D właśnie o takiej - proste u góry, kręcone przy końcach - marzę :)
    zgubiłaś gdzieś pierwszy wyraz refrenu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgubiłam celowo :)
      Ja uwielbiam tak nosić włosy. Bardzo dobrze się wtedy czuje.

      Usuń
  4. Ja końcówki włosów też podcinam, jak tylko widze rozdwojenia, ale niestety włosy od kilku lat w ogóle mi nie rosną i juz nie wiem co z nimi robić. Stanęły na długości do połowy pleców i nie drgną...

    A paznokcie wyszły Ci pięknie, tak słodko:) Ja niedawno miałam podobne, ale wielokolorowe kropki:)

    Przy okazji, jeśli masz ochotę, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie, a włosy szałowe..cudne...naprawdę cudne..

    OdpowiedzUsuń
  6. przesłodkie pazurki! kojarzą mi się z truskawkami nie wiem czemu xD
    a loczki też ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem, tak...są zajebiste!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne loczki :) a paznokcie kojarza mi sie z muchomorem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne paznokcie, takie letnie :D a włosy to już w ogóle cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy piękne, zawsze mi się marzyły takie loczki, ale niestety u mnie to nie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mudi uratowałaś mnie tym wpisem http://mudidudi.blogspot.com/2012/04/srebrny-zimy-poysk-na-brazowych-wosach.html
    mam odrosty do połowy głowy taki sam kolor jak ty na tym zdjęciu http://1.bp.blogspot.com/-GYA1JIFFCg8/T4dL5zDeK3I/AAAAAAAAA50/4UNSIELDSw8/s320/P1300284.jpg , byłam już zdesperowana stanem moich łosów i miałam w przyszłym tygodniu iść do fryzjera i obciąć włosy ale wypróbuje tą płukanke z gencjany, mam pytanie po każdym myciu ją stosujesz? i może pamiętasz ile razy płukałaś aż uzyskałaś taki kolor : http://1.bp.blogspot.com/-l6lYChHlE44/T4dL-dST-gI/AAAAAAAAA58/2Keipuvq27Y/s320/P1300291.jpg
    ? Madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płukałam wtedy co 2-3 mycie (teraz mi się już nie chce ;D)
      Nie pamietam jak długo, ale gencjana szybko chwyta, wiec nie było to pewnie jakoś długo.

      Usuń
    2. dziś bede miała gencjane wiec wypróbuje, dzięki za odp pozdrowionka Madzia

      Usuń
  12. Te loki mnie podniecają, moje są takie sianowate i jakby gofrowane ;/ Eh, wolalabym miec juz proste ever :D

    Coz.. teraz po przekroczeniu progi setki, jestes skazana na blogosfere, przyzwyczaj się ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. paznokcie są przeurocze, chętnie bym takie nosiła. Ale muszę gdzieś dorwać sondę :D bo inaczej to groszkó nie zrobię :)

    piękny skręt na włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie pazurki :)) Gratuluję tylu obserwatorów! Co powiesz na wzajemną obserwację? :))

    OdpowiedzUsuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this commentators widget

Archiwum bloga