czwartek, 20 września 2012

Nudak Cudak Holo od Eveliny ;D

Boże co ja za tytuły tworzę ostatnio. Załapałam taką wenę, piszę posty  na zapas. Zawszę się przydadzą no nie? ;D

Holo wyczaiłam w starej małej drogerii za AŻ 2.75 zł

Lakier jest z firmy EVELINE z serii Holografic  nr to 417


Strasznie cięzko mi go ująć na zdjęciach. W cieniu jest to ładny drobinkowy nudziank lekko połyskujący na złoto-srebrno.

W słońcu i w sztucznym świetle natomiast mieni się na miliony kolorów. JAKAŚ MAGIA!

Troche zalewa skórki i potrzeba 3 warstw, nie wiem jak schnie bo używam SV. 

Ja całkowicie przepadłam i chcę więcej!


Na sam koniec zdjęcia:







Ahh <3 Jak on musi cudownie wyglądać na długich paznokciach.
Ja nie mogę mięć długich bo inaczej drapie głowę ciągle a przy ŁZS to okropny nawyk :(





Pozdrawiam
MUDI





Post został napisany dnia 16.09.2012

29 komentarzy:

  1. kochana mam pytanie. ty na to łzs używasz jakiś preparatów na złuszcxzanie naskórka? czy tylko drapiesz? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wolno drapać! To pogarsza sprawę dlatego noszę krótkie paznokcie!
      Używam szamponu Stieprox zapisanego mi przez dermatologa i nakładam także olejek rycynowy na noc od czasu do czasu.

      Usuń
    2. Też mam z tym problem, czy olejek rycynowy rzeczywiście pomaga? Czy jest to tylko delikatny dodatek do leku?
      Pozdrawiam, Jnn

      Usuń
    3. Pomaga ale to w sumie taki dodatek. Zajrzyj na bloga Łojotokowej Głowy www.lojotokowaglowa.blogspot.com dziewczyna walczy z ŁZS od dawna i daje wiele świetnych rad i przepisów na mieszanki.

      Usuń
    4. dzięki za pomoc :) Jnn

      Usuń
    5. a ten szampon pomaga? ja mam przepisane sterydy ;/ używałaś tych sterydowych mazideł?

      Usuń
    6. Pomaga :) Nie, dermatolog przepisała mi tylko ten szampon, i jeszcze inny żeby mi się tak włosy nie przetłuszczały ale jeszcze nie wykupiłam, bo krucho u mnie z kasą :|

      Usuń
  2. Uwielbiam holograficzne lakiery te drobinki tak pięknie błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Ładnie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się :) bardzo ciekawy kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdjęciach wygląda troszkę dziwnie, ale wiem, że nie raz bardzo ciężko uchwycić aparatem prawdziwy kolor :) Muszę poszukać tych lakierów w drogeriach może sobie jakiś kupię bo jeszcze nie miałam nigdy tego typu lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj szukaj ;D Ja dorwałam dzisiaj srebrny ;D

      Usuń
  6. wygląda całkiem fajnie :)

    mi dermatolog stwierdził ŁZS ale bardziej dotyczy to cery- na szczęście pominęło skórę głowy i nie drapie sie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja momentami miałam na karki, ramionach, plecach, dekolcie. Na szczęście nie jakoś masakryczne mocno i teraz czasem wraca mi na głowie.

      Usuń
  7. Mam to samo z pisaniem postów na zapas haha :) bardzo fajny lakier! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. aleee przepięknie się błyszczy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznałam Ci wyróżnienie So Sweet Blog Award;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy kolorek : ) takiego nie widziałam jeszcze ;)

    Pozdrawiam; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej...co byś poradziła na jesienne wypadanie włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ono dotyka. Myśle że trzeba to przeczekać ;) No chyba że wypadają garściami to wtedy do lekarza!

      Usuń
  12. Garściami nie ale kiedy je czesze na szczotce zostaje więcej niż zawsze i kiedy myje włosy też trochę ich wypada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest to samo.
      Musisz przeczekać, taki urok jesieni :) Nie martw się włosy się na pewno nie przerzedzą przez to ;)

      Usuń
  13. Masz bardzo ładne paznokcie. Jak o nie dbasz? Piłujesz je jakoś specjalnie? Używasz jakiejś odżywki regularnie? Zrobiłabys może post o swojej pielęgnacji?

    OdpowiedzUsuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...