niedziela, 9 września 2012

Podsumowanie pielęgnacji z lipca i sierpnia. Wrześniowe włosy.

Cześć dziewczyny.
W sieprniu podsumowania lipcowego nie było, bo bylam na wakacjach itd itp dlatego postanowilam zebrać te dwa miesiące.





Te dwa miesiące były dość ciężkie dla moich włosów. Wiadomo, wakacje, słońce, wysoka temepratura, barak chęci, zaognione ŁZS itd.


TAK wyglądały moje włosy dwa miesiące temu, na początku lipca:
lipiec




TAK wyglądały włosy w polowie sierpnia po laminowanu żelatyną:
połowa sierpnia




A jak wyglądają teraz?

Muszę przyznać że dzisiaj moje włosy nie chciały współpracować ze mną, no i aparat też nie chciał dlatego dodaje dwa zdjęcia.





Nie wiem dlaczego końcówki tak się wywineły i wydają się takie.. hmm cienkie. Przecież takie nie są.
Dorzucam fotkę sprzed 2 dni, zrobiona wieczorem przy sztucznym świetle z lampą.
Włosy na początku września, BYŁAM W PIŻAMCE ;D

Tutaj końcówki wyglądają OK.


Generalnie wydaje mi się że moje włosy urosły.

Jednak nie podoba mi się to że robią się nierówne i niedługo wybiore się do fryzjera na pocięcie.

A teraz o tym co bywało na moich włosach w tym miesiącu.


Oleje które stosowałam w tym miesiącu:
- jedynie olej kokosowy i niestety niezbyt często :(

Szampony które stosowałam w tym miesiącu:
-balsam babydream fur mama
-do oczyszczania Barwa ziołowa, szampon tatro-chmielowy
-Szampon leczniczy Stieprox na ŁZS 2x w tygodniu.

Maski które używałam w tym miesiącu:
- maska granat i aloes alterra
- maska Stapiz Sleek Line
- bardzo żako maska Progres Cosmetics
- raz maska truskawkowa z Montugne Jeunesse Volume Miracle. (chcecie recenzje?)


Odżywki które stosowałam w tym miesiącu:
-Isana z olejkiem babassu (mój KWC) jako pierwsze O w OMO i czasem na 30 minut z czepkiem i ręcznikiem.
-Alterra pszenica i morela (polubiłam) jako odzywka i jako maska.
-Balsam Joanna z apteczki babuni (nie lubie go, a muszę jakoś wykończyć)

Dodatkowo:
- raz włosy laminowałam żelatyną
- zabezpieczanie jedwabiem CHI i olejkiem kokosowym



Jak krzywdziłam moje włosy w tym miesiącu:
-Musiałam pare razy podsuszyć włosy suszarką.
-Chyba ze 3 razy spalam w rozpuszczonych.



Muszę się jeszcze przyznać że jednego dnia nałożyłam silikonową odżywkę z Nivea, i prawie nie było różnicy! Kiedys jak nakładałam silikonowe odzywki to był efekt WOW a teraz moje włosy sa już chyba na tyle zdrowe, że i bez silikonów wyglądają prawie idealnie :)


A jak tam wasze włosy po wakacjach?
Lepiej czy gorzej?


Pozdrawiam
MUDI




37 komentarzy:

  1. Pewnie ,że mogłabys zrobić recenzje.Kochana ,takie włosy to marzenie -piękne,lśniące-cud

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy! Ja niestety popełniam więcej grzechów, bo systematycznie je prostuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zrezygnuj z tego! Przez prostowanie tak zniszczyłam moje włosy że nawet nie che o tym myśleć.!

      Usuń
    2. Zgadzam się z Mudi - prostowanie to katorga. Sama meczyłam włosy prostownicą przez 3 lata i do dziś widzę tego skutki :(

      Usuń
  3. takie długir włoski bym chciała mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy sprzed dwóch dni są piękne :)
    Maska truskawkowa ? Czy chcę recenzje ? Ależ oczywiście :))))Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy przez wakacje nie cierpiały. Pogoda nie była za piękna :D Włosy bardzo ładne :) Tez chcę już takie długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piekne wlosy :). Czekam na recenzje maski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne masz włosy, długość i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. po laminowaniu wyglądały przepięknie :) marzy mi się taka długość, ale przy moich rzadkich włosiętach efekt byłby marny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy wyglądają dobrze, ale niestety wypadają. To pewnie kwestia ogólnego osłabienia organizmu, ale pracuję nad uzupełnieniem niedoborów i mam nadzieję, że problem zostanie rozwiązany. Ja paradoksalnie latem bardziej dbam o włosy niż w pozostałe pory roku. Może dlatego ze mam nieco więcej wolnego czasu i mogę im w końcu podogadzać.

    A moment, w którym odżywka silikonowa nie daje efektu wow, jest chyba najbardziej oczekiwanym przez każdą włosomaniaczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja im mam więcej czasu tym bardziej się lenie :(
      Moje włosy strasznie wypadają od stresu, może u ciebie też to powoduje dodatkowo większe wypadanie?

      Usuń
  10. a kiedy podcinałaś ? Dziwne bo pielęgnujesz je świetnie a na dzisiejszym zdjęciu końcówki coś się buntują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osttanio przed wakacjami.
      Nie wiem dlaczego one tak źle wyglądaja na tym dzisiejszym zdęciu, nie są rozdwojone nawet ani nic.

      Usuń
  11. Piekne i w dobrym stanie po wakacjach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są, marzę o takiej długości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała jeszcze dłuższe! Przynajmniej takiej długości jak miałam kiedyś, czyli do bioder ;)

      Usuń
  13. długi i wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej mam do Ciebie bardzo ważną dla mnie sprawe czy byś mogła do mnie napisać na numer GG-26302764 ? ;) Pozdrawiam Julia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam gg Napisz do mnie maila. mudi.dudi.blog@gmail.com

      Usuń
  15. Dużo urosły, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, mam pytanie :) wśród internautek bardzo popularnym produktem do włosów jest Babydream fur mama. Chciałam dziś w Rossmannie nabyć swój, ale jak zobaczyłam, że jest olejek/oliwka, balsam i płyn do kąpieli, to zgłupiałam, bo nie wiedziałam, który to ten sławny, mający zbawienny wpływ na delikatne włosy. Dodam, że szukałam w dziale z szamponami, jednak nic z tej firmy na półkach nie widziałam. Proszę, pomóż :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz go w dziale z płynami do kąpieli. Najczęściej jest na dolnej półce ;)

      Usuń
    2. dzięki Ci serdeczne :)

      Usuń
  17. piękniutkie włosy ;)
    nie wiem dlaczego, ale nie mogę się przekonać do związywania włosów na noc... sama nie wiem dlaczego
    muszę nad tym popracować
    fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na poczatku tez nie mogłam się przekonać teraz nie potrafie spać w rozpuszczonych ;D Śpię tak tylko wtedy gdy wracam z imprezy w stanie.. no wiadomo jakim ;)

      Usuń
  18. Piękne włoski, nie są farbowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ;) Pisałam nawet o tym jak wróciłam do naturalnych włosów.

      Usuń
  19. patrząc na te wasze włosowe posty mam wrażenie że o swoje w ogóle nie dbam... a niby wciąż się o nie zamartwiam i staram :D
    no ale śliczne masz te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie urosły, są śliczne i zadbane :) moje po wakacjach się nie pogorszyły, a to już coś! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ale piękne! i jakie długie :)
    nie mogę się doczekać, aż moje będą miały taką długość :D

    OdpowiedzUsuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...