niedziela, 6 stycznia 2013

Depilacja pastą cukrową HALAWEH podejście 1.

WITAM MOJE PIĘKNE!
Generalnie mam laptopa podłączonego pod inny ekran i moje centrum dowodzenia wygląda teraz tak:

Muszę jednak przyznać że ten ekran pozostawia wiele do życzenia :( Nie wszystko jest takie ściśnięte a ja w żaden sposób nie mogę tego logicznie ustawić.
Na razie szukam kogoś kto wymieni mi tą matrycę..
Dobra koniec żali :)



CZY SĄ WŚRÓD NAS OSOBY KTÓRE CAŁE ŻYCIE GOLĄ SIĘ MASZYNKĄ?
Ja szczerze mówiąc zawsze wybierałam maszynkę ze względu na szybkość golenia i barak bóli.
Włoski jednak odrastają mi w przeciągu 2 dni, a ostatnio zaczęło mi wychodzić pełno krostek  na nogach. Nie mówiąc już o zacinaniu itd...

Wielokrotnie podchodziłam do depilatora, ale on mnie przeraża ;( I ten dźwięk kosiarki....
Depilacja plastrami odpada- pamiętam jak moja koleżanką miała podrażnioną skórę po tym

Zdecydowałam jednak, że muszę coś z tym w końcu zrobić bo już dłużej nie chcę golić się maszynką..
Ponieważ depilacja ciepłym woskiem wydawała mi się nabardziej do przeżycia, ale kupienie całego sprzętu jest dość kosztowne, a co jakby mi się nie spodobało?

I tak padło na pastę cukrową.
Wiem że można wykonać taką w domu, ale zdecydowałam że na początku zakupię jedno opakowanie żeby zobaczyć co i jak. :)
Cena 100 gram to ok 13 zł 
helfy.pl
WYBACZCIE BRAK MOICH ZDJĘĆ, ALE WYWALIŁAM OPAKOWANIE..

Może na początek opis z Helfów:


Pasta cukrowa w języku arabskim to Halaweh , używana jest ona w krajach Środkowego Wschodu od stuleci. Halaweh jest naturalnym produktem do usuwania zbędnego owłosienia. Metodę depilacji przy wykorzystaniu pasty cukrowej nazywa się cukrowaniem i jest ono dużo skuteczniejsze od używania maszynki do golenia czy kremów, ponieważ usuwa włoski wraz z cebulkami. Dzięki temu skóra pozostaje przez długi czas gładka, a włoski wraz z kolejnymi depilacjami stają się coraz słabsze. Pasta w przeciwieństwie do depilatorów nie urywa włosków i jest od nich o wiele mniej bolesna (nie przylepia się do skóry, ale bezpośrednio do włosków). Pastę łatwo zmywa się ze skóry ciepłą wodą. Pasta cukrowa jest produktem w 100 % naturalnym. Podrażnienia po depilacji pastą Halaweh występują bardzo rzadko. Pasta jest niezwykle wydajna. Skóra po depilacji jest miękka i nawilżona, pozostaje gładka od 4-6 tygodni.

Jak stosować tę pastę?
Źródło obrazka:
http://www.seawoman.cba.pl/pasta%20cukrowa/pokaz/Pokaz%20depilacji.jpg


MOJA OPINIA:


Generalnie muszę przyznać że strasznie dużo z tym babrania :( 
Pasta klei się do wszystkiego dookoła, bardzo szybko robi się tak klejaca że nie da się jej już używać, trzeba ją schładzać. 
Jeżeli chodzi o ból, to jak dla mnie, jest to jakby uszczypnięcie. Mnie totalnie nie boli, a powiedziałabym nawet, że jest to dla mnie przyjemne bo można się wyżyć.

Na początku szło mi bardzo źle, ale gdy już opanowałam swoja technikę, szło mi całkiem sprawnie.
Generalnie uważam że każdy musi znaleźć swoją technikę nakładania i zrywania :D

Wyrywa praktycznie wszystkie włoski, skóra jest podrażniona ale zaczerwienienie szybko schodzi. Gdy depilowałam nogi wieczorem rano wszytsko było już ok :)

Trzeba jednak przyznać że to bardzo monotonna, czasochłonna i klejąca metoda. Trzeba mieć do niej sporo cierpliwości..

Pasta jest wydajna, na dwie nogi zużyłam ok 1/3 opakowania.

Nogi mam gładkie już 2 tygodnie co jest dla mnie niesamowite!


Odrzuca mnie trochę to, że ta metoda jest bardzo czasochłonna. Dwie nogi depilowałam chyba ze 2 godziny jak nie dłużej. No i schładzanie tej kulki jest irytujące...




Zobaczymy czy za drugim razem pójdzie mi szybciej :D Dam wam wtedy znać!
Myślę że spróbuję też na ciepło z pomocą pasków..

Generalnie polecam spróbować, osobą które tak jak ja całe życie goliły nogi maszynką i mają już tego dosyć :)


A wy jaką metodę depilacji wybieracie?

Pozdrawiam.
MUDI


OGŁOSZENIA PARAFIALNE ;D

  • Myślę że zaraz zabiorę się za odpisywanie na maile. Trochę tego się w skrzynce nazbierało proszę o cierpliwość!
  • W tygodniu będzie aktualizacja włosów.
  • Będzie recenzja maski z Bingo SPA
  • Będzie post z serii trądzikowej
  • I będzie zmiana wyglądu bloga!! Mam już wszystko przygotowane, tylko wolałabym to zrobić na normalnym ekranie bo tutaj to wszystko ściśnięte dziwnie. :D






38 komentarzy:

  1. Skoro efekt jest zadowalający to chyba warto trochę sie pomęczyć i pobawić sie z ta pasta te 2h. :D Mnie już wścieklizna bierze, gdy po maszynce już następnego dnia włoski są wyczuwalne, wiec tak jak Ty, muszę spróbować tej pasty, bo jakoś depilatory i wosk skutecznie mnie zniechęcają. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, bo dwa tygodnie z gładkimi nogami w porównaniu z jednym dniem too <3 :D

      Usuń
  2. Ja pare razy robiłam w domu pastę cukrową, ale nie za bardzo mi wychodziła i albo była za twarda, albo za bardzo klejąca i przyklejała się do włosków.. raz mi wyszła w miarę dobra i fakt trochę jest z tym babrania, bo też męczyłam 2 nogi koło 2 godzin. Muszę kupić sobie gotową pastę może wtedy pójdzie lepiej :) Maszynką jest szybko, ale co z tego jak po parunastu godzinach już pojawiają się nowe włoski? Plastry z woskiem ostatnio kupiłam i ledwo starczyły mi na nogi :D Poza tym depilacja pastą cukrową mniej boli więc zostaję na razie przy paście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować zrobić ją sama :D
      No i ciężko samemu z tyłu nóg ja chyba następnym razem poproszę kochanego o pomoc haha.

      Usuń
  3. ja stosowałam krem do depilacji ale odstraszył mnie okropnym zapachem ;/

    Chyba wypróbuję twój sposób może okaże się lepszy ;P

    Zapraszam do nas, całkowita metamorfoza bloga: http://mietowyeden.blogspot.com/ :P Jeśli masz jakieś pytania to pisz pod najnowszym postem można tam zadawać :P Lubimy odpowiadać więc śmiało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nogi golę depilatorem, bo po maszynce odrastały mi włosy na naastępny dzień/tego samego dniaa (jak rano wygoliłam, igły były wieczorem). Za plastrami nie przepadam, można się ładnnie zaąłtwić (ja zrobiłąm sobie kuku na 2 tygodnie). Chyba spróbuję tej metody na pasek, jakiś czas się już noszę z zamiarem kupna tego specyfiku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam osoby depilujące się depilatorem!
      Ja odpalam depilator i nawet nie daję rady zbliżyć go do skóry!

      Usuń
  5. ja tam twardo zostaję przy golarce :)
    chociaż próbowałam kremów do depilacji, ale śmierdzi to niemiłosiernie i zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś robiłam sobie taką sama i też wkurzało mnie, że tyle to trwa :) tylko ja nakładam pastę wzdłuż włosów a zrywam w przeciwnym kierunku :) lepiej się wyrywają.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam wolę depilator:D używam go od 5 lat i jeszcze nogi mam dwie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak przeraża ;( Jak widze jak to się kręci i słyszę jak hałasuje to brrrrr... Mam ochotę uciekać.

      Usuń
    2. ja się przyzwyczaiłam do tego chrobotu ;) kiedys próbowałam woskiem się depilować ale to było tak jakby mi piranie coś wyżerały xd

      Usuń
  8. Kiedyś próbowałam woskiem, jednak to dla mnie jest zbyt uciążliwe i jednak trochę bolące. Kremami też, ale za to z wydajnością zawsze było pod górkę i jak na razie zostałam przy maszynkach..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubię wosk, na ciepło czy zimno to juz bez znaczenia. Bawiłam sie kiedys pastą cukrową ale to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. maszynki nie używam ze względu na szybkie odrastanie, a plastry i depilator to jednak nie produkt dla mnie, używam kremu do depilacji! jestem zadowolona całkiem, generalnie nie fajnie pachnie ale nie utrzymuje się on na nogach i mniej więcej po 20 minutach mam gładkie nogi na 2 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś bawiłam się domową pastą cukrową i faktycznie, pracochłonna metoda. Wszystko się kleiło, nababrałam się nieźle, a nóg w gruncie rzeczy i tak nie wydepilowałam do końca, bo już nie miałam na to siły ani ochoty. To, że efekty depilacji widać nawet do 2 tyg., to duża zaleta, ale chyba mimo wszystko pozostanę wierna maszynce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pasta cukrowa jest najlepsza. zgadzam się, że potrzeba sporo czasu by 'ukręcić' sobie tą kulke idealną, ale nabiera się wprawy. Ja jeszcze stosuje ją jako wosk, gdy ma konsystencję miodu - smaruje nogi i przykładam bawełniane paseczki - swietnie się do nich przykleja i łatwo się zrywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przygotowałam pastę ;) Mam zamiar zrobić właśnie tym sposobem z paseczkami.. Polecasz? :)

      Usuń
  13. moja koleżanka miała tę pastę i jedną nogę robiła przez 4 dni tak to długo trwało :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie niestety maszynki również denerwują ! :) Krwawa sprawa jak dla mnie;d Próbowałam plastrów z woskiem ale moje nogi po takiej depilacji reagowały pokrzywką (alergią). Mam bardzo wrażliwą skórę i większość pianek do golenia czy plastrów z woskiem bardzo ją podrażniają. Skóra strasznie swędzi itp. Więc pewnie zostanę przy maszynce, choć napewno sprawdze twoją metodę :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta cukrowa jest polecana dla alergików, więc myślę że warto spróbować.

      Usuń
  15. mam depilator, jak przeraża, to trzeba przejechać dla odwagi po nieowłosionej części ciała, np. stopie, a potem podjechać w górę na łydkę :) nie lubię za to depilatorem jeździc pod pachami, bo jest niewygodnie. myślisz, że pasta cukrowa sprawdziła by się w tej okolicy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że dałaby rade :D
      Muszę spróbować z tą stopą, ale wcześniej włożę słuchawki do uczy i odpale ipoda na max haha :D

      Usuń
    2. mój wyje jak kosiarka, to najgorsza wada, ale odsrata dużo mniej włosków, szczególnie przy regularnym używaniu

      Usuń
    3. (btw hahah napisałam słuchawki do uszy. Ostatnio jestem tak nie poprawna po polsku, nie wiem czy sie nie wysypiam czy co ale tworze takie dziwadła ;D ostatnio napisałam podszeba zamiast potrzeba i dziwiałam się co jest nie tak w tym słowie, bo widziałam że coś mi nie pasuje ale nie wiedziałam co. Boże oddaj mi mój mózg w końcu, bo mam wrażenie że ktoś mi ostatnio połowe zeżarł)
      Kurde może się w końcu przekonam do tego depilatora :D Moja mama mówi że muszę na znieczuleniu spróbować (czyt. wypić trochę %) ale wtedy to już chyba w ogóle będę cykała haha :D

      Usuń
  16. Jak długie włoski miałaś przed depilacja? Musialas "zapuścić" :d ? Czy tylko dwudniowy zarost? ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wciąż szukam swojego zlotego środka jeżeli chodzi o depilacje ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że zainwestuję w tą pastę cukrową. Mimo długiej depilacji jak napisałaś, to skoro efekt taki długi to warto się pomęczyć, szczególnie że wcale nie jest droga! :)

    Bardzo fajnie że o tym napisałaś, ciekawa sprawa. Nie omieszkam sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam pastę cukrową jakas najtansza z allegro,u mnie najlepsze rezultaty daje gdy jest polprzezroczysta,gdy wyrobie az jest cala zolta to nie lapie wystarczajaco wloskow. A gdy jest taka na wpol lepiąca to sprawnie mi to idzie,pastą cukrową depiluje tylko ręce bo na nogi jednak plastry albo maszynka,a na rękach wloski odrastają ciensze i mozna z takimi chodzic bo się nie odznaczają ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie depiluje rąk, ale mam bardzo jasne włoski i mi to nie przeszkadza ;) Ale uważam że jak ktoś lubi to czemu nie, tym bardziej że wydaje mi się że na rękach wyrywanie to już w ogóle nie boli ;)
      (Ale generalnie uważam, że jak kobieta ma dużo bardzo ciemnych włosów na rękach, to już spoko je depilować bo nie wygląda to atrakcyjnie)

      Usuń
    2. w sumie ja nie mam ciemnych wloskow i male "zageszczenie" :D ale do depilacji przekonal mnie widok zawsze gladkich przedramion przyjaciółki,i teraz lubię gdy są gładziutkie i przejeżdzajac ręką nic nie czuje pod palcami :) do tego efekt depilacji pastą jest wystarczająco dlugotrwaly i depiluję kiedy akurat mi się uwidzi,nawet jak masz jasne wloski to polecam,nie ma ryzyka bo nie odrosną grubsze a taka gladkosc jest MEGA :D

      Usuń
  20. Ja niestety kupilam juz dwa opakowania pasty (oczywiscie najpierw probowalam zrobic to sama) i nic... raz za miekkie i przyklejalo sie do skory, ze nie dalo sie tego zmyc a innym razem wogole nie chcialo załapac włosów... ale to nie zmienia faktu ze jeszcze nie sprobuje :) moze kiedys...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest różnica między dobrą pastą cukrową a kiepską. Dużo łatwiej usuwa się włosy i pozostaje mnie podrażnień.

    OdpowiedzUsuń
  22. https://www.youtube.com/watch?v=V7eWn-9TSxA
    ja zrobiłam taka ... wyszła idealnie ... i o ile z piszczelami nie miałam problemu to pod niektórymi kątami na łydce jest ciezko zrywać a tam jest taki fajny sposób w tym filmiku opisacny zeby zrewac pastę kawałkie jeansu... ja jeansu nie miałam wiec wziełam zwykły materiał z chystki na głowe i szło łatwiej.... raz próbowałam wydepilować zbyt wrazliwe partie ciała ;] nie miałam na tyle silnej woli zeby szarpnąć wiec zmyłam ciepła wodą

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow to niezły pomysł na deplicję. Ja sama musze tego spróbowac bo dopiero rozpoczym swoją przygode jakim jest walka z owłosieniem nóg :)

    OdpowiedzUsuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...