piątek, 4 stycznia 2013

THE BEST OF 2012



Hej dziewczyny. Mój laptop ciągle nie żyje, ale ponieważ wróciłam szybciej do domu, postanowiłam skorzystać z komputera mojego brata i napisać dla was post.
Nie mam Niestety tutaj żadnych zdjęć ani możliwości podłączenia aparatu....


Chciałam wam opowiedzieć o "najlepszych" 2012 roku.
Ja sama uwielbiam czytać takie posty!!


Podzieliłam wszystko na parę kategorii.

NAJLEPSZE KOSMETYCZNE

1. NAJLEPSZY PODKŁAD:

healthmonthly.co.uk


Zdecydowanie BB Cream od Garniera. 


Ładnie matuje, wyrównuję koloryt i wygląda naturalnie na skórze. Ponadto mnie NIE ZAPYCHA a mnie wszystko zapycha. Mój zdecydowany HIT!
No i cena 19.90 a używam codziennie od września!

KONIECZNIE TEN DO SKÓRY TŁUSTEJ I MIESZANEJ!







2. NAJLEPSZY PRODUKT DO OCZU.
cloud10beauty.com





Paleta Sleek au naturel.
Wszystko co potrzebuje w jednej palecie i niskiej cenie.
Używam jej na bazie do wszystkich moim makijaży. :)








3. NAJLEPSZA MASCARA
ceneo.pl




Od lat niezmiennie używam MaxFactor 2000 calorie. 
Ciągle szukam czegoś nowego, ale nie ma lepszego tuszu. 
Robi wszystko, pogrubia, podkręca, wydłuża, rozdziela, nie odbija się, nie osypuję.
Kocham ją całymi rzęsami ;)







4. DEMAKIJAŻ TWARZY
bioaddict.ro


MYDŁO ALEP. Szukałam długo czegoś odpowiedniego do mycia twarzy. Coś co będzie pomagało mi w walce z trądzikiem. Mydło alep jest  świetne, myje, nie wysusza, pielęgnuje. 

TUTAJ znajdziecie trochę więcej.







5. DEMAKIJAŻ OCZU.

bioderma.com





Mam bardzo wrażliwe oczy, wszystkie płyny mnie pieką, szczypią, podrażniają, zostawiają mglę.
Nie lubię także klejącej powłoki którą zostawia większość płynów micelarnych.

Płyn micelarny Bioderma jest IDEALNY!
Zmywa makijaż w chwilę, nic nie szczypie nie zostawia żadnej powłoczki.
Dodatkowo przemywam nim całą twarz, jak tonikiem.





6. NAJLEPSZY PRODUKT DO PAZNOKCI.
seche.com









Nie mam żadnego ulubionego kolorowego lakieru, ale nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez Top Coat'u Seche Vite.
Paznokcie schną w mgnieniu oka a lakier jest bardziej trwały.







7. ULUBIONE PERFUMY

bruno banani, ABOUT WOMEN 
Muszę przyznać że uwielbiam ten zapach. Jest lekki, świeży, kwiatowo-owocowy. Czuję się z nim bardzo dobrze, pasuje mi jak żaden inny





mam jeszcze jeden ulubiony zapach a jest nim...



VENITAS VERSACE bardzo wyjątkowy i kobiecy "dostojny" zapach. 
Jak go mam na sobie to moja mama zawsze reaguję "mmmm, popsikałaś się versace" a znajome pytają mi się co to za zapach :)









Nie mam ulubionych, balsamów do ciała, żeli po prysznic ani innych takich. Nie jestem typem osoby która balsamuję się co wieczór, a dodatkowo parafina w składzie odstrasza mnie od wszystkich mazideł.
Ciało myję balsamem babydream fur mama, bo unikam SLSów i SLESów nudna jestem :D



NAJLEPSZE WŁOSOWE

1. SZAMPON




Bardzo lubię szampony z Alterry.
Fajnie oczyszczają, są delikatne. 
Najbardziej lubię ten  ze zdjęcia ;)






2.ODŻYWKA 





Wycofana już niestety ISANA z olejkiem z babassu. 
Była moim ideałem i zużyłam n opakowań.
Tania jak barszcz, wygładzała, nawilżała. ahhh
TĘSKNIE ;(






3. MASKA






Maska z Alterry.
Jest łatwo dostępna, niedroga a nawilża ładnie. 
Lubię ją dodawać do innych masek i stosować solo.
Ma już 7 opakowanie, a to o czymś świadczy jednak ;)







4. OLEJ


Olej kokosowy
i olejki z Alterry,
szczególnie ten z pomarańczą :)




5. ZABEZPIECZANIE 


Jedwab CHI nie lubię jego zapachu i opakowania ale nieźle zabezpiecza.


TUTAJ dłuzsza recenzja.






6. INNE


ZDECYDOWANIE siemie lniane. Moje włosy kochają maseczki z żelem lnianym. Są po nich BOSKIE. Pokazywałam je w TYM poście. aahhhh








NIEKOSMETYCZNE, PRZYPADKOWE NAJLEPSZE.

1.ULUBIONY FILM





Dawno nie było filmu na który bym tak czekała. Byłam na przedpremierze i myśle że to film 2012 roku. Rzutem na taśmę ale Hobbit wygrywa.




2. ULUBIONA PIOSENKA.

Jestem muzycznie bardzo wymagająca. ale... hmm..


UTWORY KTÓRE NIE WYSZŁY W 2012 ALE MĘCZYŁAM JE CAŁY ROK:

SOLAR/BIAŁAS olejmy jutro.

Mimo że nie przepadam za Solarem czy Białasem to KOCHAM TĘ PIOSENKĘ CAŁY MOIM NIEWIELKIM SERCEM!!










OSTATNIEJ NOCY.

Mimo że DużePe kolaży mi się z freestylem i reklamą distey XD :D











UTWORY KTÓRE WYSZŁY W 2012

SUPERGIRL Pezeta, ale dokładnie ta wersja.

+ teledysk jest Świetny!











Nie muszę wracać Pezeta.
Świeże ale mam nawet jako dzwonek w telefonie :D













3. ULUBIONY TELEDYSK

Nie lubię Jamala (byłam przypadkiem na koncercie raz, bo był przed koncertem innego koncertu i to było takie słabe.. ;( )
Ale teledysk do DEFTO to jakiś genisz!
Jeden z lepszych teledysków ever, odpalam ten kawalek tylko dla teledysku. 









4. ULUBIONE UBRANIE:


CROSS JEANS model ALICIA.

Dziewczyny ja miałam wiele spodni, ale te są idealne. Mają podwyższony stan, są niewiarygodnie wygodne, idealnie obcisłe. nie wypychają się na kolanach. 
Kosztują trochę dużo, ale nic się z nimi nie dzieje. 
W dodatku ja noszę rozmiar 32 i wszystko jest mi zawsze za duże, a one są idealne.
Moje nogi wyglądają w nich świetnie.
Noszę je cały czas haha.







Granatowa Kurtka Stradivarius. 

Zastanowiłam się czy ją kupić a potem ciągle ją nosiłam. Latem zamiast bluzy wieczorem, wiosną i jesienią jako kurtkę. a nawet zimą jak jest cieplej na sweter. Do wszystkiego pasuję, ładnie wygląda i się nie gniecie.

Uważam że każdy powinien mieć w szafie tak uniwersalną rzecz!









5. ULUBIONE BUTY.


AIR MAX 1.
Mam dokładnie taki model jajk na zdjęciu, tyle że one nie są tak odblaskowe w rzeczywistości. :D

Mówcie co chcecie, ale to najwygodniejsze buty jakie w życiu miałam. Noszę je cały rok i ani mi w nich za ciepło, ani za zimno. 

Zbieram na kolejną parę tych arcy wygodnych butów.

Póki mam jeszcze 19 lat i mogę sobie pozwolić na sportowe buty w dziennym ubiorze :D


6. ULUBIONY GADŻET:

Bobble bottle, bo dzięki niemu moge mieć zawsze świeżą wodę przy sobie.









Tangle Teezer- bo nic tak nie rozczesuje włosów ;)












To już wszystkie moje debeściaki 2012 roku ;) (chyba)


A wy macie jakieś typy?


POZDRAWIAM
MUDI.


PS: Dziewczyny nie odpisuję na maile, ale musicie mnie zrozumieć, że z telefonu ciężko a jak dorwę komputer, to czuję potrzebę napisania coś na blogu żeby nie zaniedbywać. Jak odzyskam laptop to od razu się za to wezmę!

8 komentarzy:

  1. Siemię lniane to również mój faworyt - od kiedy pierwszy raz zrobiłam sobie płukankę lnianą, mam ochotę robić ją do każdego mycia ;) Super nawilżenie, miękkość i blask. Maska z Alterry z granatem też całkiem niezła, choć jej zapach czasem mnie drażni, choć bywają gorsze ;D No i Hobbit - zgadzam się w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze kupić ten Top coat, bo już wszyscy o nim mówią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super podsumowanie roku, uwielbiam czytac takie posty na blogach zwłaszcza jeśli niektóre rzeczy się pokrywają :) na mojej liście jest również krem BB od Garniera oraz własny krem BB (wg Azjatyckiego Cukru) i jest całkiem fajny, lekki, łatwo się rozprowadza i nie tworzy maski więc chyba znowu zmajstruje swój własny BB :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo, bardzo ciekawe podsumowanie! super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze bez laptopa to jak bez nogi czy ręki xd
    dobry brat, że Ci użyczył swój sprzęt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być dla mnie dobry bo za dużo o nim wiem.

      Usuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...