piątek, 25 stycznia 2013

Płyn micelarny Bioderma VS bebeauty z biedronki.

Witajcie dziewczyny ;)

Jak wiecie, w sumie stosunkowo niedawno zakochałam się w Biodermie. Ale gdy przeczytałam u Anwen, o płynie z Biedry, przy okazji zakupu niezdrowych przekąsek dla mojego kochanego (któremu nie chce się zdrowo odżywiać i mnie kusi niezdrowym jedzeniem!) kupiłam także ten płyn.

Parę zdjęć poglądowych:









I szybka tabelka żeby było wszystko jasne i przejrzyste ;)


BIODERMA
 BEBEAUTY                          
CENA
Ok. 40-50 zł, często są promocję 2 za 1.  Wtedy wychodzi 20 zł na opakowanie.
4,50 zł
POJEMNOŚĆ
250 ml.
200 ml.
DOSTĘPNOŚĆ
Apteki
Sklep Biedronka
ZAPACH
Dziwny ale nie przeszkadza w użytkowaniu płynu.
Pachnie przyjemnie i świeżo. Zapach jednak nie każdemu będzie się podobał, nie zaczął denerwować.
OPAKOWANIE
Ładne, typowe dla produktów aptecznych.
O dziwnym kształcie ale wygodne.
DOZOWNIK
Klasyczny, produkt się nie wylewa z opakowania, możemy wydobyć  z niego choćby i kropelkę.
Dziwny, dość wygodny, czasem wyleje się za dużo produktu.
ZMYWANIE TWARZY
Zmywanie twarzy jest bardzo przyjemne, zmywa idealnie nawet trwały podkład.
Zmywanie twarzy nim jest mniej przyjemne niż biodermą, ale to moje osobiste odczucia.
ZMYWANIE OCZU
Zmywa oczy bardzo dokładnie i szybko, nie zostawiając śladu po makijażu.
Zmywa oczy bardzo dokładnie, zostawiając jedynie niewielką ilość kredki pomiędzy rzęsami, trzeba trochę trzymać wacik przy oku.
ROZMAZUJĘ ZMYWANY MAKIJAŻ NA TWARZ?
Nie
Czasem się zdarza.
CZY SZCZYPIE?
Nie
Nie
CZY PODRAŻNIA?


CZY ZOSTAWIA MGŁĘ?
Nie
Nie
CZY JEST WYDAJNY?
Bardzo wydajny
Mniej wydajny od biodermy, ale wydajność jest ok
CZY ZOSTAWIA FILM?
Nie zostawia
Początkowo skóra jest trochę klejąca, ale mniej niż przy innych płynach
JAKĄ SKÓRĘ ZOSTAWIA?
Miękką, czystą, przyjemną w dotyku, bardzo dobrze oczyszczoną.
Czysta i oczyszczoną, ale bez fajerwerków.
UŻYWAM NA CO DZIEŃ DO..
Zmywania makijażu oczu i oczyszczania twarzy rano, przemywam nim twarz także po myciu buzi mydłem alep.
Zmywania makijażu oczu.


PODSUMOWANIE
Świetny płyn, mający niestety bardzo wysoką cenę. Nie wyobrażam sobie jednak nie mieć go w łazience. Jednym wacikiem da rade zmyć makijaż z obu oczu, co wydaje się wprost niesamowite. Daję ulgę mojej skórze po oczyszczaniu jej mydłem alep.
Fenomenalny produkt.
Fajna sprawa dla kogoś, komu szkoda pieniędzy na Bioderme. Bardzo dobrze zmywa makijaż oczu, zapach jednak po dłuższym czasie męczy.
Nie mogę się przekonać również do przetarcia nim skóry, nie daje mi uczucia oczyszczenia jakie daje mi bioderma.
Jednak to bardzo dobry płyn za grosze. Warto go  mieć w łazience albo przy toaletce.



Kupię na pewno i jeden i drugi płyn.
Jestem ciągle zwolenniczką Biodermy, ale fajnie wiedzieć że jest coś prawie tak dobrego za cenę niecałych 5 zł!


MIAŁYŚCIE?

Pozdrawiam.
MUDI


I zapraszam was na mojego twittera. Jestem tam jako MudiBLOG, będą się pojawiać informacje dot. mojego życia, ale także planów na posty, i gdy przestanę siedzieć w domu i kuć także np. fryzury!
ZAPRASZAM ;) 

PS: Byłam u fryzjera! Na Twittera wrzuciłam fotkę przed, jutro pewnie pochwalę się włosami po. Poleciało ciut włosów... :) 


24 komentarze:

  1. mam ten z biedronki i nie jest zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam tego typu płynów :) ale jeśli juz to zdecydowałabym się na biedronkowy odpowiednik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar wypróbować ten z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy krzyczą o tym płynie bebeauty, muszę wypróbować.
    dla mnie natomiast bioderma była bez fajerwerków. od płyn, dobry, ale za duże pieniądze. chociaż nie powiem, na promocji czasem się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biodermy nie używałam i raczej używać nie będę, bo cena niezbyt mnie zachęca, a ten płyn micelarny z Biedry jak najbardziej mi opowiada, jest dużo lepszy niż zwykłe płyny do demakijażu, więc nie będę wydziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biodermy nigdy nie miałam, ale ten biedronkowy polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio dorwałam micela z Biedronki. Fakt ładnie zmywa makijaż, nawet Revlon CS, ALE gdy stosuję go do przemycia czystej buzi w ciągu dnia to mnie szczypie ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie urzekło żyrafowe tło, jest piękne! <3 ale żeby było w temacie, mam Biedronkowego micela i jak na razie lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że ja na moim głupim monitorze nie mogę się delektować tłem :(

      Usuń
  9. Muszę kiedyś spróbować biedronkowego i Biodermy. Póki co kończę Delię od niepamiętnych czasów, aż dziwne, że tak się ciągnie za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedra zawsze spoko! O dziwo, mimo zlej sławy, ma bardzo dobre kosmetyki. Pamiętasz ostatni wpis o mascarze? Ja kupiłam w biedronce ,,wow'' firmy bell i jest świetny!!!! Będę miała problem jak się skończy... Poza tym mieszkam na przeciwko wejścia do biedronki i jestem stałą klijentka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie miałam tego płynu, bo męczę micel z ZIAJAMED (nawiasem mówiąc nie polecam) Jak się skończy ten niewypał ziaji to kupię biedronkowy. Dużo dobrego czytam o kosmetykach z biedronki. Ja bardzo lubię biedronkowy żel peelingujący do cery tłustej i mieszanej (kiedyś ktoś go porównał z żelem z Tołpy) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ziajamed i faktycznie słaby.
      Nie lubię tego żelu, nie czułam po niej czystości.

      Usuń
  12. mam płyn z biedrony i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham ten z Biodermy, obecnie mam Burżuja a potem wypróbuję tego z Biedronki i będzie gites;)

    OdpowiedzUsuń
  14. polowałam na ten biedronkowy, chciałam sprawdzić, ale znalazłam tylko żel micelarny do zmywania makijażu i wstępnie mogę polecić (na razie użyłam 3 razy dlatego wstępnie:P)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten z Biedronki mam i jest swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że nie ścięłaś włosów za dużo bo są niesamowitę.
    Co do produktów z biedronki, często coś tam dla siebie kupuję i bardzo sobie zazwyczaj chwalę. Np. chusteczki do demakijażu, też są bardzo wydajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, mam pytanie odnośnie głębszego oczyszczania twarzy? Używasz w tym celu jakiegoś peelingu? Co zalecił Ci dermatolog? Pozdrawiam I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam toniku Effaclar który jest podobno mikrozłuszczający, no i raz w tygodniu maseczki oczyszczającej z dermaglin :)

      Usuń
  18. Używałam tylko Biodermy. Nie zawsze zmywała tusz do rzęs, ale bardzo dobrze oczyszczała resztę twarzy i faktycznie przynosiła ulgę skórze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na szczęście jeszcze nie muszę używać, i taki dylemat wyboru mnie nie dotyczy;p Jeszcze;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Biodermie jestem wierna od dłuższego czasu i uważam, że jest prześwietna:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteśmy zdecydowanie za Biodermą. Wcale nie musi ona być w wygórowanej cenie. Warto sprawdzić ofertę w sklepach internetowych lub śledzić promocje w sieci :)

    OdpowiedzUsuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...