poniedziałek, 21 stycznia 2013

Już wiem co jest moim paznokciom!

Dziewczyny pamiętacie historię moich paznokci?

TUTAJ i TUTAJ znajdziecie posty na ten temat.

Przypomnę wam jeszcze zdjęcia.


 

 Zdjęcia do góry na początku
a te poniżej robione niedawno.









Jak już wspominałam miałam badane paznokcie u dermatologa. 
I dzisiaj byłam po wyniki.
Jak to moja doktor powiedziała : rozwinął się grzybek..

Zgodnie z moją mamą sądzimy że mogłam się zarazić podczas praktyk w hotelu, bo od tamtego czasu moje paznokcie są łamliwe i nie wyglądają za dobrze. (Jest jeszcze opcja że na termach, no ale.. w sumie nie wiem)

Nie wiem czy odżywka 8w1 jakoś maskowała to wszystko (udało mi się na niej wychodować bardzo długie paznokcie. KLIK tutaj możecie zobaczyć. ) czy coś innego, ale po jej odstawieniu paznokcie wyglądały paskudnie, i może dobrze bo inaczej nie zgłosiłabym się z tym do lekarza i nie dowiedziałabym się że moje paznokcie są chore.


Piszę ten post, ponieważ wiele dziewczyn pod wpisami w których pokazywałam moje paznokcie zgłaszało się że ich wyglądają tak samo/ podobnie/ gorzej.

Dziewczyny może warto iść do dermatologa albo zbadać paznokcie?

Mam nadzieje że od przepisanego preparatu mi się poprawi i moje paznokcie będą już piękne!
Oczywiście o tym wam wspomnę ;)


Pozdrawiam
MUDI


PS. Jestem chora i stąd brak postów ostatnio..

No i jejku pierwszy raz dzisiaj sama jechałam samochodem w taką pogodę (Musiałam jakoś rano dojechać do dermo, do innej miejscowości, a nikt mnie nie chciał zawieźć Chamy jedne). I muszę przyznać że jest masakra. Jak raz mną zarzuciło na zakręcie to zrobiłam tylko takie ŁOOOOOOOOOOOOOOOOOjezu.
Nie polecam niedoświadczonym kierowcom wsiadać za kółko w taką pogodę!


I zapraszam was na mojego twittera. Jestem tam jako MudiBLOG, będą się pojawiać informacje dot. mojego życia, ale także planów na posty, i gdy przestanę siedzieć w domu i kuć także np. fryzury!
ZAPRASZAM ;) 

32 komentarze:

  1. Niech paznokcie szybko wracają do pełni piękna. A co do kierowców nie doświadczonych, moim zdaniem powinni wsiadać za kółko tylko jechać zdecydowanie ostrożniej i wolniej niż zwykle. Bo nigdy się nie nauczą jazdy w takich warunkach. Wiem po sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niech chociaż wsiadają z kimś kto w razie czego odratuje sytuację :D
      I inni kierowcy też powinni uważać, dzisiaj 3x widziałam jak wyprzedzali "na trzeciego" (w taką pogodę?!)

      Usuń
    2. Nie zawsze jest z kim jechać, ale jeśli jest taka opcja to koniecznie :) A co do innych kierowców to masz 100% rację, czasami jeżdżą jak debile.

      Usuń
  2. Oby preparat zadziałał, a paznokcie szybko do siebie wróciły :) Wczoraj odkryłam Twojego bloga i bardzo mi się spodobał, więc na pewno będę tutaj wpadać częściej.
    Jeżeli chodzi o niedoświadczonych kierowców(sama jestem jednym z nich :D) to mi się jazda w taką pogodę podoba, wiadomo trzeba jeździć znacznie ostrożniej niż normalnie ale trzeba jeździć, bo inaczej nigdy się nie nauczymy - tak powtarza mój tata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli oskarżanie eveline za CAŁE zło było błędne, powinnaś napisać wyraźne sprostowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow paznokcie faktycznie kiepsko wyglądają, także dobrze, że zaczęłaś działać :) no i dobrze, że w koncu dowiedziałaś się co Ci jest, życze powodzenia w leczeniu i szybkiej poprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli odzywka jednak nie winna:) Dobrze, że wiadomo chociaż co jest , teraz wiadomo czym leczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze że już wiesz o co chodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, ze przynajmniej dowiedzialas sie co im jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za pazurki! :) najwżniejsze, że wiesz, co im jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, żeby piękniały błyskawicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że sobie zbadałaś paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedzialam że łamiące się paznokcie mogą być oznaką jakiejs choroby, dobrze, że przeczytałam o tym u Ciebie. Ja miałąm paznokcie w mairę dobrej kondycji ale zaczęłam z innych powodow brać Vitapil jakies miesiac temu i ostatnio mocno zaczęły mi się łamać paznockie podobnie jak u Ciebie na zdjęciu, nie łamią mi się na długości tylko nawet na płytce, na razie do lekarza nie ide, ale pomysle nad tym, nie wiem czy to czasem nie jest wina Vitapilu a co za tym idzie nadmiarem jakiejs witaminy bo czasem nadmiar tez szkodzi, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio się rozchorowałam i niby wrócilam do formy, ale moje paznokcie i rzęsy strasznie na tym ucierpiały. Od tego momentu rzęsy i wypadają okropnie a paznokcie wyglądaja jak u Ciebie na 1 zdj :(

    OdpowiedzUsuń
  13. to dobrze że już wiesz co się z nimi dzieje :) ja teraz próbuje naprawic swoje ale chyba taka moja uroda że nigdy nie będą ładne, długie i zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  14. ja swoich nie mogę jeszcze doprowadzić do porządku po zdjęciu akryli..
    jak na razie wspieram się growth booster od oriflame, ale coś kiepsko mi idzie:(

    OdpowiedzUsuń
  15. na zdjęciach widać co jest paznokciom, a co do odżywki to myślę, że jeszcze pomogła się grzybowi rozwinąć...

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja ciągle ostatnio wchodziłam i zastanawiałam się, czemu brak postów. Zdrówka i wracaj na bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. oby się szybko wyleczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze że się wyjaśniło :) ale śmieszne że paznokcie które są z kości czy tam chrząstki też mogą mieć grzybicę

    OdpowiedzUsuń
  19. w hotelu łatwo o infekcje niestety, tak samo w gabinecie kosmetycznym czy innym. Jak pracowałam to strasznie zwracałam uwagę na sterylność i naszczęście nigdy nie miałam styczności z takimi niespodziankami, Ważne że już wiesz i będziesz miała to zgłowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak prosiłam o rękawiczki to słyszałam tylko "w rękawiczkach się niewygodnie i wolniej pracuje" :|

      Usuń
  20. Dla mnie już na pierwszy rzut oka to grzybica, a dermatologiem nie jestem. W przypadku grzybicy płytki paznokcia, zmiany są bardzo charakterystyczne. Leczenie jest długie i uciążliwe (moja mama miała ten problem kilka lat temu), ale na pewno dasz radę :-)
    Właścicielkom słabych, łamliwych paznokci polecam odżywkę NAIL REPAIR MICRO CELL 2000, kosztuje ok. 50-60zł, ale jest bardzo wydajna i naprawdę działa. Jestem nią zachwycona, chyba wkrótce napiszę recenzję tej odżywki na swoim blogu.

    Co do pogody i jazdy samochodem - u mnie też fatalne warunki, dzisiaj piękna szklanka i mnóstwo wypadków i stłuczek. Młodzi kierowcy powinni poprosić kogoś doświadczonego, wsiąść w autko i jechać na jakiś mocno śliski, pusty i bezpieczny plac - wystarczy pokręcić kilka "bączków", by wyczuć, jak samochód zachowuje się na śliskiej drodze. To bardzo ważne, by widzieć, co robić, gdy samochód straci przyczepność i wpadnie w poślizg (wbrew pozorom nie hamować, jak to robi większość osób). Wszystko jest do nauczenia się, wystarczy trochę odwagi i chęci, a zaraz będzie bezpieczniej na drogach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że nikt mi nie napisał tego pod dwoma poprzednimi wpisami na temat paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałam, że właśnie odżywka Eweline zawiera jakiś składnik, który właśnie tak wpływa na paznokcie, o ile używamy odzywkę często.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam! Mam pytanie.. Może taki post tutaj gdzieś się już pojawił, ale dopiero co odkryłam Twojego bloga i zaczynam w nim raczkować..:) czy możesz poradzić jak pielęgnować włosy rozjaśniane? Szczególnie chodzi mi o efekt ombre hair. Czy wystarczy olejowanie (używam Baby dream) i dobra maska (u innej włosomaniaczki naczytałam się na temat Bioetiki)? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj współczuję;/ Ale dobrze ze już wiesz co im jest:)

    OdpowiedzUsuń

Usuwam SPAM. SPAM dla mnie to komentarz z adresem Twojego bloga.

Dlaczego już nie szaleje na promocjach -55%, -50%, -49%?

Hej, Halo, ¡Hola! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Czy wiecie że jestem BLONDYNKĄ? Ale o tym może kiedy idziej. Jesteśmy teraz w czasi...